Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
2 pytania odnośnie DiabloMod
#1
Napisano 06.03.2011 09:03
1.Jak zrobić by dana klasa startowała z danym lvl.Jak nazywa się linijka w kodzie,żeby zmienić.
2.Jak zrobić by lvl zapisywał się co mapę.(Bo na diablo co ja mam,trzeba lvl co zmiane mapy od nowa wbijać)
Tyle odnośnie moich problem.Mam nadzieję,że mi pomożecie,by pokazać moją wdzięczność postawię +.
#2
Napisano 06.03.2011 09:21
- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/
- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/
#4
Napisano 06.03.2011 09:26
Z pytaniem 1 chodziło mi o to,że jak się wpisze /klasa to np: wyskoczy barba i bd mial 2 lvl.Niechcę nikomu dawać lvla tylko chce,by przy starcie gry na moim serwie gracz miał na starcie 2 lvl barba.
A co do 2 pytania,to to dodać do cvarów?
#5
Napisano 06.03.2011 09:39
Tak jeśli nie masz go jeszcze w amxx.cfg to go tam dopisz.A co do 2 pytania,to to dodać do cvarów?
#6
Napisano 06.03.2011 09:53
Dodano 06 marzec 2011 - 10:28:
A więc tak.Nic nie pomogło w obu pytaniach.Lvl się nie zapisuje.A z klasami mi chodzi o to,że mam podzielone klasy na 2 frakcje ludzie i potwory.W ludziach wszystkie klasy mają 1lvl,a w potworach niektóre mają 2 i 3.I 3 ostanie klasy w potworach mają 0 lvl.I na nich exp wogóle nie leci.Nie wiem co zrobić by to naprawić.Dam Wam kod sma może zobaczycie jakiś błąd.Bo zależy mi na tym diablo,bo jest fajny;p
Załączone pliki
#7
Napisano 06.03.2011 10:39
Więc spróbuj zastąpić player nazwą postaci raczej dodaj nowa linijke z "new nazwa-klasy_lvl[33] = 3"
#8
Napisano 06.03.2011 13:21
#9
Napisano 06.03.2011 14:31
Tak to nie działa, trzeba by do każdego oddzielnie przypisywać 3, czyli np.To chyba zmień to "new player_lvl[33] = 1" na "new player_lvl[33] = 3" ale to beda wszystkie postacie miały 3lvl.
Więc spróbuj zastąpić player nazwą postaci raczej dodaj nowa linijke z "new nazwa-klasy_lvl[33] = 3"
player_lvl[0] = 3
player_lvl[1] = 3
player_lvl[2] = 3
// itd.
albo za pomocą pętli
for(new i=0; i<33; i++) player_lvl[i] = 3
lub też tak
player_lvl[33] = { 1,1,1,1,1,1,1,1,1, /* i tak 33 razy */ }
Ale i to nie pomoże, bo autor chce do konkretnej klasy dać inny początkowy level, co według mnie jest trochę bez sensu, bo więcej zachodu z tym, niż to warte.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#10
Napisano 06.03.2011 20:09
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych