Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Operacje na graczu który podkłada bombę / hosty.
Temat rozp.
GoldeN
, 06.03.2011 04:35
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.03.2011 04:35
Witam. Jak mogę pobrać dane ktoś podkłada bombę oraz jak zrobić na nim operację? Oraz jak zrobić operacje na graczu, który odprowadził hosty?
#2
Napisano 06.03.2011 15:12
- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/
- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/
#3
Napisano 06.03.2011 15:51
Sprawdź: Operacje na graczu - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 2
Nie zrozumiałeś mnie. ; ))
Chcę wyłapać event, w którym gracz pokłada bombe, pobrać jego ID i na nim wykonać operacje, np. dać 100hp. Oraz wyłapać event odprowadzania hostów na resp CT i tak samo pobrać ID gracza odprowadzającego i zrobić na nim operacje, np. dać 100hp.
#4
Napisano 06.03.2011 19:19
Może chodzi o to:
A tutaj masz takie:
Wiem, że z tym drugim to nie o to chodziło ale może będzie pomocne
// Poczatek podkladanie bomby
register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=3")
// Bomba podlozona
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Planted_The_Bomb")
// Rozpoczecie rozbrajania
register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=5", "1=10")
// Bomba rozbrojona początek ( bez zestawu)
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_Without_Kit")
// Bobma rozbrajana początek ( z zestawem)
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_With_Kit")
// Bomba rozbrojona
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Defused_The_Bomb")
// Zaniechanie rozbrajania/podkladanie bomby
register_event("BarTime", "event_function", "b", "1=0")
// Musisz byc pewnien ze podkladanie/rozbrajanie bomby dziala!
// Cel uratowany
register_logevent("logevent_function", 6, "3=Target_Saved")
A tutaj masz takie:
register_event("TextMsg", "wszystkie_hosty_uratowane", "a", "2&#All_Hostages_R" )
Wiem, że z tym drugim to nie o to chodziło ale może będzie pomocne
#5
Napisano 06.03.2011 19:49
Z hostami już sobie poradziłem, co do bomby, to w tym:
Jak mam pobrać ID podkładającego bombe?
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Planted_The_Bomb")
Jak mam pobrać ID podkładającego bombe?
#6 Gość_deLL_*
Napisano 07.03.2011 18:01
Jak mam pobrać ID podkładającego bombe?
A ja bym zrobił tak:
new planter
public plugin_init()
{
register_logevent("award_plant", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4")
}
public got_bomb(id)
{
planter = id;
return PLUGIN_CONTINUE
}
public award_plant()
{
new name[32]
get_user_name(planter, name, 31)
client_print(0, print_chat, "%s podlozyl bombe", name)
}
#7
Napisano 07.03.2011 20:49
#include <amxmodx>
#include <csx>
public bomb_planted(planter)
{
// ... id typka co plantuje to planter
}
Dziękuje, dobranoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych