Otóż expa można kupić itp jest ok. Ale dodaje expa tylko jeśli ma się 1lvl jeśli ma się większy odjemuje Exp. Co jest grane?
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("ExpShopCodMod by PM", "1.0", "PM");
register_clcmd("say /exp", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep Expa by \yPM");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 50 EXP] \yKoszt: \r1000$");//1
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 120 EXP] \yKoszt: \r2000$");//2
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 240 EXP] \yKoszt: \r3000$");//3
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 460 EXP] \yKoszt: \r4000$");//4
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 580 EXP] \yKoszt: \r5000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 680 EXP] \yKoszt: \r6000$");//6
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 780 EXP] \yKoszt: \r7000$");//7
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_exp(id,1000,50)
}
case 1:
{
give_exp(id,2000,120)
}
case 2:
{
give_exp(id,3000,240)
}
case 3:
{
give_exp(id,4000,460)
}
case 4:
{
give_exp(id,5000,580)
}
case 5:
{
give_exp(id,6000,680)
}
case 6:
{
give_exp(id,7000,780)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
give_exp(id,money,exp){
if(cs_get_user_money(id) >= money)
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-money);
cod_set_user_xp(id,exp)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", exp);
}
else{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
}
Pomóżcie
Załączone pliki
-
Exp_buy.sma 1,85 KB 11 Ilość pobrań
Exp_buy.amxx -
Exp_buy.amxx 3,14 KB 5 Ilość pobrań