new new_health2 = (health+damage<maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])?health+damage:maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]; if(get_user_health(idattacker) < 50) { set_user_health(idattacker, new_health2); } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.03.2011 18:06
Item, który ma po zadaniu danej ilosci obrazen, zwracac te wartosc w postaci HP dla osoby która zadała te obrażenia. Po strzeleniu, nawet za 10hp, do atakującego wraca fullhp. Co może być nie tak?
#2
Napisano 04.03.2011 18:11
new Float:maksymalne_zdrowie_gracza = 100.0 + get_user_health(idattacker); new Float:nowe_zdrowie = damage * (health[idattacker]/100) + pev(idattacker, pev_health); set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie_gracza)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie_gracza); return HAM_IGNORED; }
a coś takiego? sam też chciałbym ten item;d
#3
Napisano 04.03.2011 18:15
Zadaje obrazenia poprzez pev_health ??
- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/
- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych