Każdy gracz na początku rundy zostanie wybrany za super gracza. Gracz, który jest wybrany dostaje więcej HP, AP, prędkości i grawitacji. Wszystko do ustalenia cvarami.
Instalacja standardowa
super_health 200 // Zdrowie super gracza. Ustaw na 100, aby wyłączyć.
super_armor 200 // Pancerz super gracza. Ustaw na 100, aby wyłączyć.
super_speed 300 // Prędkość super gracza. Ustaw na 240, aby wyłączyć.
super_gravity 0,8 / 1,0 - normalna grawitacja (800) 0,5 - 400 grawitacji.
super_prefix 1 // Ustaw na 0 aby wyłączyć prefiks.
super_announce 1 // Ustaw na 0 aby wyłączyć ogłoszenia na których jest super gracz.
super_givehe 0 // Ustaw na 1, aby dać mu granat wybuchowy super graczowi.
super_givesmoke 0 // Ustaw na 1 aby dać granat dymny super graczowi.
super_giveflash 0 // Ustaw na 1 aby dać 1 flash, ustaw na 2, żeby dać 2 flash. Cvar większy niż 2 jest ignorowany i super gracz nie dostanie flashów.
super_heal 1 / / Ustaw na 0 aby wyłączyć uzdrowienie super gracza.
super_healpoints 50 // Ile HP leczyć super graczowi.
Wartości po cvarach są domyślne.
*Notka*
Jeśli nie chcesz dźwięków zakomentuj:
#define USE_SOUND
Żeby wyglądało następująco:
//#define USE_SOUND
Następnie dźwięk nie będzie pobrany oraz nie będzie grał.
Dźwięk jest odtwarzany tylko dla gracza, który dostaje super gracza.
Kiedy zmiany tego określenia trzeba ponownie skompilować kod lokalnie lub przez kompilator: Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Autor: Jelle
źródło: forums.alliedmods.net
Download w załączniku