Mam problem z kasa szpieg. Nie wiem co jest nie tak;/ komplituje sie a nie działa
nazwa: szpieg
Opis; jest niewidzialny na nozu.
proszę o pomoc w naprawieniu tej klasy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 04.03.2011 13:06
Posted 04.03.2011 13:59
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
Posted 04.03.2011 14:13
Posted 04.03.2011 16:45
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
Edited by RPK. Shark, 04.03.2011 16:45.
Posted 04.03.2011 16:51
Teraz musi działać.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/
- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/
Posted 04.03.2011 16:57
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_klase_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
Edited by RPK. Shark, 04.03.2011 16:57.
Posted 05.03.2011 10:58
Posted 05.03.2011 13:12
Posted 05.03.2011 13:21
Edited by RPK. Shark, 05.03.2011 13:26.
Posted 05.03.2011 13:32
Edited by Knopers, 05.03.2011 14:15.
Posted 05.03.2011 13:35
Dobra tu masz zrobione, będzie taki widoczny jak ninja na dbmodzie, jak by co to pisz.
Licze na +
- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/
- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/
Posted 05.03.2011 14:21
Posted 05.03.2011 14:54
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuStarted by Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyStarted by Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąStarted by Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Started by Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciStarted by Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
0 members, 1 guests, 0 anonymous users