Cytat:
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
// Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 0
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1
// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0
// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 1
// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"
// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"
// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1
// team selection control amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 1 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 3 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 8 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 1 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 1 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 1 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 3 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached