Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niestabilny PluginNiestabilny Plugin


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 n.o.x

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:A
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.03.2011 14:41

Witam
Jakiś czas temu znalazłem w sieci kod sma dość fajnego pluginu, który sprawia że podczas zabicia przeciwnika ekran na sekundę robi się niebieski. Wszystko fajnie działa... tylko po jakimś czasie serwer pada. Wywala taki oto błąd "Host_Error: WriteDest_Parm: not a client". I teraz pytanie, czy to z tym pluginem jest coś nie tak czy może inna przyczyna ??
Oto kod sma:

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
register_plugin("?", "1.0", "No-One")
register_event("DeathMsg", "DeathEvent", "a")
}

public DeathEvent() {
new id = read_data(1)
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id);
write_short( 5<<10 ) // fade lasts this long duration
write_short( 3<<5 ) // fade lasts this long hold time
write_short( 1<<1 ) // fade type (in / out)
write_byte(0) // red
write_byte(0) // green
write_byte(250) // blue
write_byte(90) // alpha
message_end()
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 03.03.2011 14:55

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca

new vid = read_data(2) // ofiara

new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)

new weapon[64]
read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

//code
}


Moim zdaniem patrząc na plugin który podałem wyżej, a raczej strukturę deathmsg, to zliczyłeś zabójcę, a nie ofiarę i na zabójcy wykonujesz działanie.

Więc spróbuj zamienić read_data(1) na read_data(2)

#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 03.03.2011 15:07

Sądząc po wypowiedzi autora to plugin działa tak jak chciał ale wywala mu serwer z powodu wysłania wiadomości nie do gracza a do serwera.

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("?", "1.0", "No-One");
register_event("DeathMsg", "DeathEvent", "a");
}

public DeathEvent()
{
new id = read_data(1);
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id);
write_short(5<<10); // fade lasts this long duration
write_short(3<<5); // fade lasts this long hold time
write_short(1<<1); // fade type (in / out)
write_byte(0); // red
write_byte(0); // green
write_byte(250); // blue
write_byte(90); // alpha
message_end();
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 n.o.x

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:A
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.03.2011 15:49

Dzięki za jakieś rozwiązania... przekompiluje i zobaczę czy działa jak trza. Tymczasem pączki czekają ^^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych