Chciałbym zapytać czy owa funkcja wraz z eventem będzie zżerać bardzo dużo cpu serwera i jego zasobów, jeżeli tak to prosiłbym o optymalizacje tego mini kodu.
register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");
Funkcja
public hud_prethink(id)
{
if(PlayerLevel[id]>=MAXLEVEL)
{
new text[512]
format(text,511,"HP:%d Level:%d Ranga:%s AP:%d",get_user_health(id), PlayerLevel[id], PlayerXP[id], LEVELS[PlayerLevel[id]],LEVELS[PlayerLevel[id]]-PlayerXP[id],RANGI[PlayerLevel[id]],BB_get_user_ap(id))
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
else
{
new text[512]
format(text,511,"HP:%d Level:%d Exp:%d/%d Ranga:%s AP:%d",get_user_health(id), PlayerLevel[id],PlayerXP[id],LEVELS[PlayerLevel[id]],RANGI[PlayerLevel[id]],BB_get_user_ap(id))
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
}
Za każdą jaką kolwiek pomoc, oferuję '+'.
Pozdrawiam
Muzzi.