Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hud, czy dużo pożera Cpu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.03.2011 18:56

Witam poraz kolejny w ten przepiękny dzień.
Chciałbym zapytać czy owa funkcja wraz z eventem będzie zżerać bardzo dużo cpu serwera i jego zasobów, jeżeli tak to prosiłbym o optymalizacje tego mini kodu.



register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");


Funkcja


public hud_prethink(id)
{
if(PlayerLevel[id]>=MAXLEVEL)
{
new text[512]
format(text,511,"HP:%d Level:%d Ranga:%s AP:%d",get_user_health(id), PlayerLevel[id], PlayerXP[id], LEVELS[PlayerLevel[id]],LEVELS[PlayerLevel[id]]-PlayerXP[id],RANGI[PlayerLevel[id]],BB_get_user_ap(id))
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
else
{
new text[512]
format(text,511,"HP:%d Level:%d Exp:%d/%d Ranga:%s AP:%d",get_user_health(id), PlayerLevel[id],PlayerXP[id],LEVELS[PlayerLevel[id]],RANGI[PlayerLevel[id]],BB_get_user_ap(id))
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
}


Za każdą jaką kolwiek pomoc, oferuję '+'.
Pozdrawiam
Muzzi.
  • +
  • -
  • 1

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.03.2011 19:02

daj to w tasku ;] po co ma odświeżać 100 x na sekundę
  • +
  • -
  • 1

#3 Muzzi

    Guru

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.03.2011 19:04

set_task(1.0,"hud_prethink",id);


Wystarczy takie coś przy spawnie gracza ?

Użytkownik Muzzi edytował ten post 02.03.2011 19:05

  • +
  • -
  • 1

#4 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.03.2011 19:07

set_task(1.0,"hud_prethink",id);



Wystarczy takie coś przy spawnie gracza ?

nie.
set_task(1.0, "hud_prethink",id,_,_,"b");

Użytkownik AmD edytował ten post 02.03.2011 19:08

  • +
  • -
  • 1

#5 Muzzi

    Guru

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.03.2011 19:11

Aj , mój błąd. Dziękuję za pomoc.
"+" poleciały.
Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych