Otoz mam taki problem:
Potrzebuje pilnie zrobic, ilosc maksymalnych punktow inteligencji dla danych klas. Powiedzmy dla Pana Amadeusza - maksymalna ilosc statystyk inteligencji wynosila by 100, a dla snajpera juz normalnie - 310 (wiem jak ustawic maksymalna ilosc ptk. ale jest dla dla wszystkich klas, a mi przydalo by sie tylko dla jednej)
proszę o pomoc, pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.02.2011 20:12
#2
Napisano 25.02.2011 20:22
Przed switch(item) dodaj:
Teraz zmień to:
Na:
Zamiast "Pan Amadeusz" wstaw nazwę swojej klasy, zamiast 100 liczbę punktów dla tej klasy, a zamiast 310 limit dla wszystkich klas.
new klasagracza;
klasagracza = cod_get_user_class(id);
new nazwaklasy[33];
cod_get_class_name(klasagracza, nazwaklasy, 32);
Teraz zmień to:
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
Na:
if(inteligencja_gracza[id] < equal(nazwaklasy, "Pan Amadeusz")? 100 : 310)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
Zamiast "Pan Amadeusz" wstaw nazwę swojej klasy, zamiast 100 liczbę punktów dla tej klasy, a zamiast 310 limit dla wszystkich klas.
#3
Napisano 25.02.2011 22:07
genialne, a jak bym chcial powiedzmy dac inte PANU AMADEUSZOWI - 100 (max)
i inte NINJI - 200 MAX
a reszta normalnie 310?
@edit przy kompilacji mam problem
klasagracza = cod_get_user_class(id);
undefinited symbol cod get user class i cod get class name
i inte NINJI - 200 MAX
a reszta normalnie 310?
@edit przy kompilacji mam problem
klasagracza = cod_get_user_class(id);
undefinited symbol cod get user class i cod get class name
Użytkownik Daimyo edytował ten post 25.02.2011 23:26
#4
Napisano 26.02.2011 10:15
Już wiem, już wiem. Teraz będzie działać. Wywal to co wyżej ci napisałem. Przed switch(item) dodaj:
A teraz zmień:
Na to:
new limit_int;
equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Pan Amadeusz")? (limit_int = 100) : equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Ninja")? (limit_int = 200) : (limit_int = 310)
A teraz zmień:
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
Na to:
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
#5
Napisano 26.02.2011 16:51
czlowieku jestes prze ch*j dal bym ci i ze 30 reputow ; ] dzięki
tylko dziwnie troche to dziala bo:
jezeli wsparcie ogniowe przykladowo na start ma 0 inty, i ustawie max inte na 100 - to faktycznie moge miec max 100, jezeli zas powiedzmy Pan Amadeusz ma inty na start 10 to moge dac 110 inty max, nawet jesli ustawilem 100
tylko dziwnie troche to dziala bo:
jezeli wsparcie ogniowe przykladowo na start ma 0 inty, i ustawie max inte na 100 - to faktycznie moge miec max 100, jezeli zas powiedzmy Pan Amadeusz ma inty na start 10 to moge dac 110 inty max, nawet jesli ustawilem 100
#6
Napisano 26.02.2011 17:08
Tak będzie działać, gdyż inteligencja_gracza i inteligencja_klas to 2 różne zmienne i się nie łączą. Jeżeli chcesz, żeby było max tyle, ile wcześniej ustawiłeś niezależnie od inteligencji klasy to zmień:
Na:
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
Na:
if(inteligencja_gracza[id] + inteligencja_klas[klasa_gracza[id]] < limit_int)
Użytkownik Goliath edytował ten post 26.02.2011 17:08
#7
Napisano 27.02.2011 19:26
wspaniale, dzięki, reput
#8
Napisano 27.02.2011 20:48
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych