Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z sma.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 maniek1515

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 25.02.2011 19:28

Witam

Mam taki problem, a mianowicie gdy w pliku sma. zedytuje 1 lub 2 nazwy na inne i potem gdy wgram na serwer ten sma. to sa poprzednie nazwy, anie te co ja zedytowalem. Co robic?

PS Np. mam plugin rundy nozowej i w lewym rogu jest odliczanie a pod spodem tekst np. Plugin by ... Ja cchcem ta nazwe zmienic na inna, ale gdy juz to zrobie i wgram na serwer to na stara nazwa jest z powrotem. Dlaczego?

Użytkownik maniek1515 edytował ten post 25.02.2011 19:48

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.02.2011 19:47

Skompilować plik?
  • +
  • -
  • 0

#3 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 25.02.2011 19:56

Skompiluj do *.amxx i wrzuć plik amxx na serwer. Kompilacja będzie opisana na tym forum w odpowiednim dziale
  • +
  • -
  • 0

#4 maniek1515

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 25.02.2011 20:06

To jest ten plik sma

#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc> 

new czas = 45 
new resety=3 
new noze=0 
new restart_title[1][] = { "Www.CsBialystok.Pl" } 

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"} 

new bylo_juz=0 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("ROund STart REstart","1.9","M@nieK") // Mi też się coś należy ;D 
    
    register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") 

    return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public test_it(){ 
    new players[32], num, num2 
    get_players(players,num,"e","TERRORIST") 
    get_players(players,num2,"e","CT") 
    if(num2<1 || num<1) return 0 
    return 1 
} 

public client_disconnect(id){ 
    set_task(0.3,"disconnect",0) 
} 

public disconnect(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
} 

public Event_StartRound(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
    set_task(0.2,"restart_odlicz", 0) 
    set_task(6.0,"restart_odlicz", 0) 
} 

public client_PreThink ( id ) 
{ 
    if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife") 
} 

public restart_odlicz(){ 
        
    if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){ 
        noze=1 
        bylo_juz=1 
        czas=45
        resety=3 
        pause("ac","Antirusher.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") 
        pause("ac","imessage.amxx") 
        pause("ac","scrollmsg.amxx") 
        set_task(3.0,"muza_on", 0) 
        set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b") 
    } 
} 

public muza_on(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/knifes.wav") 
} 

public wyswietl_res(){ 

    new jac1=random_num(0,255) 
    new jac2=random_num(0,255) 
    new jac3=random_num(0,255)    

    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) 
    show_hudmessage(0,"==================^n    *%s *^n  RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) 
    czas-- 
    if(czas==3){ 
        set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0) 
    } 
} 

public restart_rundy_play(){ 
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) 
    show_hudmessage(0,"===================^n* Live <3 *^n===================") 
} 

public restart_rundy(){ 
    unpause("ac","Antirusher.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") 
    unpause("ac","imessage.amxx") 
    unpause("ac","scrollmsg.amxx") 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")  
    server_cmd("sv_restart 1") 
    remove_task(8188) 
    set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0) 
} 

public restart_rundy_0(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1]) 
    resety-- 
    if(resety==0){ 
        noze=0 
        set_task(1.0,"restart_rundy", 0) 
    } 
    else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0) 
} 

public plugin_precache() 
{ 
    precache_sound("misc/knifes.wav") 
    precache_sound("misc/reset.wav") 
    precache_sound(misc[0]) 
    precache_sound(misc[1]) 
    precache_sound(misc[2]) 

    return PLUGIN_CONTINUE 
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Dodano 25 luty 2011 - 20:14:
PS To tu chodzi o to, że gdy zmienie w sma to nic nie da i tzreba jeszcze zmienic w amxx taa?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.02.2011 09:17

Po każdej zmianie w kodzie źródłowym (.sma) trzeba ponownie skompilować plugin
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych