Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu z przepisaniem.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2011 00:58

Witam. Jak ma wyglądać menu, które posiada 16 opcji i gdy wybiorę opcję np. Nr 4 to wyświetla mi w chat treść tego menu, czyli np:

1. Ja
2. Ty
3. Wy
4. Oni

Wciskam 2.

To w chat pisze: Ty

Wciskam 3.

To w chat pisze Wy.

Etc. Tylko jak to ująć w pętlę? Bo robić tyle ifów to też niezbyt optymalnie...

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 24.02.2011 08:49

może Switch'em? :)
case 1:
client_print(id,print_chat,"ja")

łatwiej jest
  • +
  • -
  • 1

#3 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 24.02.2011 13:35

A może na tablicach ?


#include <amxmodx>

new const wiadomosci[][] = {
"1", "2", "3dfsdf", "4", "5", "sdf6", "7", "sdf8", "9", "10","11", "12", "13", "14", "15", "16"
}

public plugin_init() {
register_plugin("Twoje menu", "1.0", "byQQ");

register_clcmd("say /menu", "menus");
}

public menus(id)
{
new menu = menu_create("Twoje menu", "handler");
new temp[256];

for(new i = 0; i < sizeof(wiadomosci); i++)
{
formatex(temp, 255, "%s", wiadomosci[i]);
menu_additem(menu, temp);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}

public handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

client_print(id, print_chat, "%s", wiadomosci[item]);

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2011 15:18

A jak teraz mogę do tego dodać menu, w którym pierw wybierasz liczbę, a potem właśnie to co byCZOL napisał i wyświetlała się liczba i to w/w.

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.02.2011 15:34

kombinujecie :P
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
to dajesz w handle menu w zmiennej iName masz tresc wybranej opcji
  • +
  • -
  • 1

#6 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 24.02.2011 19:42

Zobacz robiłem coś podobnego wcześniej

Zaawansowane menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2011 21:43

Zobacz robiłem coś podobnego wcześniej

Zaawansowane menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X



No właśnie na identycznej zasadzie chcę zrobić, ale by nie wyświetlało kolor X tylko to co gracz wybrał z menu i tą liczbę na początku. Ale nie wychodzi. ; /




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych