Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

vampirze obrazenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 22.02.2011 09:32

Probowalem sugerowac się poradnikiem [Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Chcę aby na nożu ładowało się wampirze obrażenia czyli wysysanie za 1 uderzenie 3hp i aby mozna tak naladowac sie do 3 razy czyli +12 vampirzych obrazen dodawanie klasie (nekromanta)

jaki ze jest juz taki item jak w tym poradniku jest robione rozumiem ze
POD
player_dmg[33]

Robie
b_vampire[33]
bo jest item dzięki ktoremu jesli posiadamy go wysysamy hp

szukam
public RoundStart()

w nim znajduje
for (new i=0; i < 33; i++) {

pod dopisuje
b_vampire[i] = 0

i w poradniku jest zeby znależć to //ale u mnie tego niema
if(player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
{
    change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

    if(random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
ale znalazlem
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
jesli sa spacje pododawane to jest jakas roznica?


za to w public upgrade_item(id) mam
if(player_b_vampire[id]>0)
	{
		if(player_b_vampire[id]>20) player_b_vampire[id] += random_num(-1,2)
		else if(player_b_vampire[id]>10) player_b_vampire[id] += random_num(0,2)
		else player_b_vampire[id]+= random_num(1,3)
	}

i w klasie dopisuje
case Nekromanta: // czyli mi potrzeba na nekro
{
    b_vampire[id] += 3 // lub też jeśli chcesz, aby wartość ta była losowa, zamiast "5" daj, np. "random_num(1,5)"
    if(b_vampire[id] > 12) {//bylo 25 ale tez chyab musze zmienic na max stat czyli u mnie 12
        b_vampire[id] = 12 // wartości "25" możesz zamienić na inną liczbę, jest to po prostu ograniczenie ile można mieć max dodatkowcyh obrażeń
        show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc vampirzych obrazen to %i", b_vampire[id])
    }
    else show_hudmessage(id, "+%i vampirzych obrazen", b_vampire[id])
}


i tutaj dalej tego poradnika nierozumiem zupelnie

Dodanie itemu - moc na nożu
czyli ze klasa bedzie dostawala losowy item po zaladowaniu na nozu ? czy ze te dodatkowe obrazenia u sebula u mnie vampirze obrazenia beda ladowane na nozu? proszę o pomoc dam + oczywiscie dopiero to ogarniam...

(PS chcialme spytac czy w turbo pacalu cos wyskrobe do cs-a? bo na temat pawna niema praktycznie nic w sieci jest to wiedza czysto szkolna tak mi sie wydaje)

TO będzie działać ? niech ktoś spojrzy

Użytkownik cesik edytował ten post 28.02.2011 08:33





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych