Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dziwny problem który wyłącza serwer.Host_Error: PF_precache_model_I // HLBrute 1.10


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Milek

    Powracam..

  • Power User

Reputacja: 97
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 21.02.2011 12:46

Witam. Mam od początku mały problem z serwerem. Co jakiś czas wyłącza mi serwer i wywala mi taki logi w consoli.


L 02/21/2011 - 09:47:17: [mapchooser.amxx] Vote: Voting for the nextmap started
L 02/21/2011 - 09:47:32: [mapchooser.amxx] Vote: Voting for the nextmap finished. The nextmap will be de_deadcity_s
L 02/21/2011 - 09:49:26: -------- Mapchange to de_deadcity_s --------
L 02/21/2011 - 09:49:26: [] Plugin file open error (plugin "Enable")
L 02/21/2011 - 09:49:26: [] Plugin file open error (plugin "ultimate_sounds.amxx")
[] Zaladowano 5 adminow z pliku
L 02/21/2011 - 09:49:26: 02/21/2011 - 09:49:26 ### MAPA: de_deadcity_s ### 
L 02/21/2011 - 09:49:26: [] Failed to open dictionary file: cstrike/addons/amxmodx/data/lang/reasonkicker.txt

Admin Spectator ESP v1.3, Copyright (C) 2006 by KoST

Executing AMX Mod X Configuration File 
Czestotliwosc wyswietlania wiadomosci: 10:00 minut
Zaladowano powod bana: Cheatowanie
L 02/21/2011 - 09:49:26: [mini_bans.amxx] Zaladowano powod bana: Cheatowanie
Zaladowano powod bana: Obrazanie
L 02/21/2011 - 09:49:26: [mini_bans.amxx] Zaladowano powod bana: Obrazanie
Zaladowano powod bana: Przeklinanie
L 02/21/2011 - 09:49:26: [mini_bans.amxx] Zaladowano powod bana: Przeklinanie
Zaladowano powod bana: Niewykonywanie celow mapy
L 02/21/2011 - 09:49:26: [mini_bans.amxx] Zaladowano powod bana: Niewykonywanie celow mapy
Zaladowano powod bana: Mikrofon od 16 lat
L 02/21/2011 - 09:49:26: [mini_bans.amxx] Zaladowano powod bana: Mikrofon od 16 lat
Zaladowano powod bana: Czarna Lista
L 02/21/2011 - 09:49:26: [mini_bans.amxx] Zaladowano powod bana: Czarna Lista
Zaladowano powod bana: Chodzenie po teksturach
L 02/21/2011 - 09:49:26: [mini_bans.amxx] Zaladowano powod bana: Chodzenie po teksturach
Reasonkicker.cfg zaladowany pomyslnie! 
Menu item 17 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx"
Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx"
Bad Rcon from 194.44.36.124:29338:
rcon 775397662 "12345" sv_contact "HLBrute 1.10"
Bad rcon_password.
L 02/21/2011 - 10:12:25: [mapchooser.amxx] Vote: Voting for the nextmap started
L 02/21/2011 - 10:12:40: [mapchooser.amxx] Vote: Voting for the nextmap finished. The nextmap will be de_algeria
L 02/21/2011 - 10:18:04: -------- Mapchange to de_algeria --------
L 02/21/2011 - 10:18:04: [] Plugin file open error (plugin "Enable")
L 02/21/2011 - 10:18:04: [] Plugin file open error (plugin "ultimate_sounds.amxx")
Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/p_shield.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/p_shield.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.


Najbardziej mnie zastanawiają dwie rzeczy...

Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/p_shield.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/p_shield.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.



Czy HLBrute zagraża mojemu serwerowi ?

Bad Rcon from 194.44.36.124:29338:
rcon 775397662 "12345" sv_contact "HLBrute 1.10"
Bad rcon_password.


Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.02.2011 14:54

Masz odpowiedź w drugim kodzie więc o co chodzi?
  • +
  • -
  • 0

#3 Milek

    Powracam..

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 97
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 21.02.2011 21:45

No, ok lecz co mogę z tym zrobić ? Jest jakieś zabezpieczenie przed Tym programem ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 21.02.2011 22:48

wgraj model tarczy no ogar...
  • +
  • -
  • -1

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.02.2011 22:59

zbyt duzo pluginów korzystajacych z niestandardowych modeli , dzwiekow , spritow i tak dalej
  • +
  • -
  • 1

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.02.2011 23:04

@Niscree, gratuluję 101% ogaru z Twojej strony , bo przecież nie tylko umiejętnościami językowymi w tłumaczeniu błędów doradzasz znakomicie ale również znasz się na rzeczy :) Tak w skrócie, tego błędu jeśli jest przez mapę nie da się wyeliminować bez jej remappingu natomiast jeśli masz za dużo precache do plików z pluginów to już inna kwestia, tak czy owak limit gry to 512 ( dźwięki i modele ).
  • +
  • -
  • 1

#7 Milek

    Powracam..

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 97
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 22.02.2011 00:13

Czyli mam wyeliminować niektóre plug-iny ? Nie wydaje mi sie ze to przez pluginy, albo przez mapki ( kotrych mam duzo i to sa rozne mapki ) albo przez NewDiabloMod ktorego mam. Ma on wiecej modeli niz standard :)
  • +
  • -
  • 0

#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 22.02.2011 08:00

Dana mapa + pluginy nie mogą mieć więcej obiektów ładowanych niż 512. Dla przykładu jeśli mapa zawiera jakieś 50 modeli + twój mega super plugin( nie mówię, że jeden przecież mogłeś ich nawalić 20 ) idealnie źle rozwiązany* robi precache 300 modeli i 200 dźwięków to efekty są takie, a nie inne.

*- Jeśli jesteś pewien, że to przez pluginy, a nie chcesz tracić modeli to musisz zrobić jeden model, wpakować jako paczkę do niego wszystko i zmienić sposób odczytu w pluginie, który będzie ładował je z submodeli.
  • +
  • -
  • 1

#9 Milek

    Powracam..

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 97
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 23.02.2011 17:13

No dobrze. Dzięki.

Możecie mi powiedzieć co to znaczy ?

L 02/23/2011 - 15:17:10: FATAL ERROR (shutting down): Bad surface extents 16/384 at position (0,136,112)
FATAL ERROR (shutting down): Bad surface extents 16/384 at position (0,136,112

Tym razem mam takie coś na moim 4Fun.


Dłuższe logi:
Spoiler



Ma ktoś model "p_shield.mdl" byćmożepomoże jak go podmienię. ?


Z góry dziękuje.

Użytkownik Milek edytował ten post 23.02.2011 17:16

  • +
  • -
  • 0

#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 23.02.2011 17:23

Spróbuj pobrać mapę z innego źródła + zrób res żeby pobrało wad
  • +
  • -
  • 1

#11 Milek

    Powracam..

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 97
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 23.02.2011 17:46

ok, dzięki (nie wiem jaka to mapka).
  • +
  • -
  • 0

#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 23.02.2011 18:21

Po logach widać że:
L 02/23/2011 - 15:17:09: Loading map "de_container"

  • +
  • -
  • 1

#13 Milek

    Powracam..

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 97
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 25.02.2011 15:00

Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/p_shield.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/p_shield.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.


Dalej mam z tym problem. Pomożecie ? :)

Użytkownik Milek edytował ten post 25.02.2011 15:01

  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2011 15:14

no musisz ograniczyc ilosc niestandardowych modeli , dzwiekow , wadow
  • +
  • -
  • 1

#15 Milek

    Powracam..

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 97
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 25.02.2011 20:23

w tym jest problem ze nie mam duzo.

hpk_maxsize 10 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
                // rekomendowana wartosc do 2 mega
                // ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
                // a serwer bedzie sie wolniej ladowal
                // 1 MB = 100 bitmap
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_downloadurl "http://s****.fd.zabijaka.pl/cstrike/"
mp_decals 800 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze


Czy te komendy maja jakiś wpływ na to ?
  • +
  • -
  • 0

#16 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2011 21:44

limit plikow w precache to 512 ty masz wiecej :D
  • +
  • -
  • 0

#17 Milek

    Powracam..

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 97
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 26.02.2011 18:35

Powiem tak, jak ludzie graja to nie wywala serwera. Ale jak ktos dlugo nie gra to wywala :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych