Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Marker


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 jace

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.02.2011 21:47

Witam
Znany dla wielu plugin czarodziejski marker dziala pod flaga c a nie wiem jak to zmeinic przerobil by mi ktos to?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>

#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.0"
#define AUTHOR "stupok69"

#define MAX_PLAYERS 32
#define USAGE_LEVEL ADMIN_KICK

new Float:origin[MAX_PLAYERS+1][3]
new prethink_counter[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_drawing[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_holding[MAX_PLAYERS+1]

new spriteid

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("+paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Paint on the walls!")
	register_clcmd("-paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Paint on the walls!")
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}

public plugin_precache()
{
	spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")
}

public paint_handler(id, level, cid)
{
	if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		client_print(id, print_chat, "* You cannot use the magic marker when you are dead.")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	static cmd[2]
	read_argv(0, cmd, 1)
	
	switch(cmd[0])
	{
		case '+': is_drawing[id] = true
		case '-': is_drawing[id] = false
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
	if(prethink_counter[id]++ > 5)
	{
		if(is_drawing[id] && !is_aiming_at_sky(id))
		{
			static Float:cur_origin[3], Float:distance

			cur_origin = origin[id]
			
			if(!is_holding[id])
			{
				fm_get_aim_origin(id, origin[id])
				move_toward_client(id, origin[id])
				is_holding[id] = true
				return FMRES_IGNORED
			}
			
			fm_get_aim_origin(id, origin[id])
			move_toward_client(id, origin[id])
			
			distance = get_distance_f(origin[id], cur_origin)
			
			if(distance > 2)
			{
				draw_line(origin[id], cur_origin)
			}
		}
		else
		{
			is_holding[id] = false
		}
		prethink_counter[id] = 0
	}
	
	return FMRES_IGNORED
}

stock draw_line(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_BEAMPOINTS)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[0])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[1])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[2])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[0])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[1])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[2])
	write_short(spriteid)
	write_byte(0)
	write_byte(10)
	write_byte(255)
	write_byte(50)
	write_byte(0)
	write_byte(random(255))
	write_byte(random(255))
	write_byte(random(255))
	write_byte(255)
	write_byte(0)
	message_end()
}

//from fakemeta_util.inc
stock fm_get_aim_origin(index, Float:origin[3])
{
	static Float:start[3], Float:view_ofs[3]
	pev(index, pev_origin, start)
	pev(index, pev_view_ofs, view_ofs)
	xs_vec_add(start, view_ofs, start)
	
	static Float:dest[3]
	pev(index, pev_v_angle, dest)
	engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest)
	global_get(glb_v_forward, dest)
	xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest)
	xs_vec_add(start, dest, dest)
	
	engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, index, 0)
	get_tr2(0, TR_vecEndPos, origin)
	
	return 1
}

stock move_toward_client(id, Float:origin[3])
{		
	static Float:player_origin[3]
	
	pev(id, pev_origin, player_origin)
	
	origin[0] += (player_origin[0] > origin[0]) ? 1.0 : -1.0
	origin[1] += (player_origin[1] > origin[1]) ? 1.0 : -1.0
	origin[2] += (player_origin[2] > origin[2]) ? 1.0 : -1.0
}
//Thanks Alka!
stock bool:is_aiming_at_sky(index)
{
	static target, temp
	
	get_user_aiming(index, target, temp)
	
	if(engfunc(EngFunc_PointContents,target) == CONTENTS_SKY)
		return true
	
	return false
}


#2 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 20.02.2011 21:58

A na jaką flagę chcesz?
  • +
  • -
  • 0

#3 jace

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.02.2011 22:33

na b to wystarczy mzienic tylko ADMIN_KICK
na admin_chat
?

Dodano 20 luty 2011 - 22:33:
znaczy na flage i nie b

#4 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 20.02.2011 22:40

Spoiler



Na flage z chatem admina. Czyli flaga "i"

Użytkownik suis edytował ten post 20.02.2011 22:41

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych