Gdzieś widziałem taki temat ale nie mogę go znaleźć coś...
Mam taki problem że gdy gram klasą która jest niewidoczna i później zmieniam na inną to jest duży problem bo niewidzialnośź pozostaje...
Proszę o edycję kodu żeby hulało jak trzeba.
Z góry dziękuje za udzieloną mi pomoc.
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 NIE^x03 masz uprawnien by grac klasa premium!", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
return;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_user_footsteps(id, 1);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}