new player_dmg[33]pod dodajemy
lustrzany_pocisk[33]
szukamy
player_damreduction[id] = 0.0
pod dodajemy
lustrzany_pocisk[id] = 0
to dodajemy nieweim gdzie
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1){ SetHamParamFloat(1, idattacker); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
to gdzies w funkcje odpowiadajace za skile(tez niemam pojecia gdzie)
lustrzany_pocisk[id] = 1
w public RoundStart(){
lustrzany_pocisk[id_gracza] = 0
w public select_class_menu
lustrzany_pocisk[id] = 0
przy klasie
lustrzany_pocisk[id] = 12
chcialem prosic kogos o poprawe tego aby byl to skil klasy mag nie ladowany na nozu tylko taki wrodzony 1/12 do oddania obrazen
kod znaleziony na forum wykonany przez DarkGL ja to tylko sprobowalem jakos splesc ale wiem ze mi sie nieudalo