Czy moglbym prosic o napisanie itemu ktory :
nazywalby sie wszystkowidzacy
mialby mozliwosc widzenia graczy z wszelaka redukcja widocznosci tylko ze caly czas i graczy widzialby tylko gracz posiadajacy item
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wszystkowidzacy item
Temat rozp.
cesik
, 20.02.2011 05:46
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.02.2011 05:46
#2
Napisano 20.02.2011 12:50
taki soft? jakby
#3
Napisano 21.02.2011 06:41
Tak takjakby
tylko nie wh
Poprostu gracz posiadajacy ten item idac bedzie widzial wszystkich widocznych i niewidocznych (cos jak noktowizor w calkowitej ciemnosci) i jak by dalo rade to zeby ci ktorzy tam beda mieli ta redukcje widocznosci jakos sie wyrozniali na ekranie swiecili sie jakos czy cos, ale jak ma to duzo problemow przystworzyc to moze byc bez
Item dzięki ktoremu wszystkich ponizej 120 widzialnosci bedziemy widziec jak normalnie widzialnych
jak patrze po flashlight w .sma
frezzy jak myslisz
jak by zrobic item na podstawie flashlight maga tylko tu dac inne zmienne
tylko nie wh
Poprostu gracz posiadajacy ten item idac bedzie widzial wszystkich widocznych i niewidocznych (cos jak noktowizor w calkowitej ciemnosci) i jak by dalo rade to zeby ci ktorzy tam beda mieli ta redukcje widocznosci jakos sie wyrozniali na ekranie swiecili sie jakos czy cos, ale jak ma to duzo problemow przystworzyc to moze byc bez
Item dzięki ktoremu wszystkich ponizej 120 widzialnosci bedziemy widziec jak normalnie widzialnych
jak patrze po flashlight w .sma
frezzy jak myslisz
jak by zrobic item na podstawie flashlight maga tylko tu dac inne zmienne
} if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag)) { new num1, num2, num3 num1=random_num(0,2) num2=random_num(-1,1) num3=random_num(-1,1) flashlight_r+=1+num1 if (flashlight_r>250) flashlight_r-=245 flashlight_g+=1+num2 if (flashlight_g>250) flashlight_g-=245 flashlight_b+=-1+num3 if (flashlight_b<5) flashlight_b+=240 new origin[3]; get_user_origin(id,origin,3); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(27); // TE_DLIGHT write_coord(origin[0]); // X write_coord(origin[1]); // Y write_coord(origin[2]); // Z write_byte(get_cvar_num("flashlight_radius")); // radius write_byte(flashlight_r); // R write_byte(flashlight_g); // G write_byte(flashlight_b); // B write_byte(1); // life write_byte(get_cvar_num("flashlight_decay")); // decay rate message_end(); new index1, bodypart1 get_user_aiming(id, index1, bodypart1); if(get_user_team(id) != get_user_team(index1) && index1 != 0){ if(index1 != 54 && is_user_connected(index1) && is_user_alive(index1)){ naswietlony[index1] = 1; set_renderchange(index1); Display_Icon(index1, ICON_FLASH, "dmg_bio", 200, 100, 0); //jakby to zmienic bo tu jest o team a dac tylko user tylko jeszcze gdzie jest obszar naswietlania? } remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1); set_task(7.5, "un_rander", TASK_FLASH_LIGHT+index1); }
Użytkownik cesik edytował ten post 22.02.2011 12:38
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych