Witam. Jak zrobić żeby 1 stats = +1 obrazeń? (standarodowo jest 2). Proszę o dokładny opis!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
5 replies to this topic
#1
Posted 19.02.2011 21:59
#2
Posted 19.02.2011 22:58
Ale jakich obrażeń inteligencja dodaje +2 w standardzie?
#3
Posted 20.02.2011 13:11
Normalnie jest, że 1 pkt inteligencji daje +2 obrażrń z rakiet, min i dynamitu. Ja chce żeby dawał +1 obrażeń. Czyli 1 intel. = +1 obrażenie.
#4
Posted 20.02.2011 14:04
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
Standardowo dodaje 1dmg.
#5
Posted 20.02.2011 15:48
A da rade zrobić, że 1 pkt= 0.5 obrażeń? Czyli jak się doda 2 pkt to dopiero idzie +1 obrazeń
#6
Posted 20.02.2011 17:02
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
zmień na
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])/2 , 1);
i podobnie w każdej kolejnej funkcji : DotykRakiety , DotykMiny, Dotyk-czegoś-tam-co-dotyka-
Edited by Change, 20.02.2011 17:02.