Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Coś major nie trybi :-)Proszę o pomoc - log z serwera

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 rafalek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.02.2011 20:58

Mogę wiedzieć co majorowi dolega? :confused:

L 02/18/2011 - 20:54:47: Start of error session.
L 02/18/2011 - 20:54:47: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110218.log")
L 02/18/2011 - 20:54:47: Function "ResetHUD" was not found
L 02/18/2011 - 20:54:47: [AMXX] Run time error 19 (plugin "codclass_major.amxx") - debug not enabled!
L 02/18/2011 - 20:54:47: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 02/18/2011 - 20:54:49: Start of error session.


new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) //p
{
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 NIE^x03 masz uprawnien by grac klasa premium!", nazwa)
                return COD_STOP;
}

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 35);
        ma_klase[id] = true;

        return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik rafalek edytował ten post 18.02.2011 21:00

  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 18.02.2011 23:07

Usuń to:

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych