Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

speed + kondycja

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 18.02.2011 18:57

Siema gdzieś to widziałem ale nie pamiętam gdzie a funkcja szukaj mi nie pomaga xD :coto:
chce aby speed był taki + kondycja mój kod wygląda tak.
set_user_maxspeed(id, 320.0);
Wiem że było coś w tym stylu
set_user_maxspeed(id, 320.0 + kondycja);
Lecz nie znam dokładniej tego jest mi to potrzebne iż zrobiłem klasę która ma speeda na nożu i po prostu nie ma to sensu gdyż kondycja mu się nie przyda. mój kod na speed w nożu wygląda tak.
public CurWeapon(id)
{
        if(!ma_klase[id])
                return PLUGIN_CONTINUE; 
        
        if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
                set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+250.0)   ////zdaje mi się że tu dodaje speeda zamiast ustawiać więc tu ok
        else
                set_user_maxspeed(id, 320.0);   /// tutaj jest przydzielanie 320speeda więc nie ma np - 250
        
}

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 18.02.2011 19:39

Dobrze rozumiem? Chcesz zrobić klasę, która ma określony speed na nożu niezależnie od kondycji, a na pozostałych broniach normalny? Jeśli tak, to masz:
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_maxspeed, 400.0); //Tu ustawiasz speed dla tej klasy na nożu
else
set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0+cod_get_user_trim(id, 1, 1, 1)*1.3);

}

Jakby był error "Undefined symbol: set_pev", to dodaj na początku:
#include <fakemeta>

Użytkownik Goliath edytował ten post 18.02.2011 19:58

  • +
  • -
  • 1

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 18.02.2011 21:02

Mniej więcej mnie zrozumiałeś ale to co mi dałeś mi starczy przetestuję i jak będzie działać + dla ciebie.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 rafalek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.02.2011 21:04

Bo nie jasno opisałeś w czym problem. Ja też nic z tego nie rozumem.
  • +
  • -
  • 0

#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 18.02.2011 21:08

Działa + dla ciebie
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych