Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Resp na TT i CT.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 15.02.2011 19:38

Witam. Jak mogę automatycznie na każdej rundzie respić dan model na respie CT oraz TT a na końcu rundy go usuwać?

Użytkownik GoldeN edytował ten post 24.02.2011 23:06


#2 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 24.02.2011 23:34

Może tak?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Modele"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"


public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") 	
   
	
}
public Nowa_Runda()
{
 
   ///// KOD
               
}
public Koniec_Rundy()
{
	
	cs_reset_user_model(id)  // Resetuje model gracza ustawiając standardowy wybrany model.
	
}



A jak tam moje menu? :>
  • +
  • -
  • 0

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2011 23:43

Może tak?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Modele"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"


public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") 	
   
	
}
public Nowa_Runda()
{
 
   ///// KOD
               
}
public Koniec_Rundy()
{
	
	cs_reset_user_model(id)  // Resetuje model gracza ustawiając standardowy wybrany model.
	
}



A jak tam moje menu? :>



... Na prawdę, nie wiedziałem, że mam to zrobić w tych eventach. :F Aż tak tępy to ja nie jestem. Model = BYT.

Co do menu, skończone, tylko te traile.

Użytkownik GoldeN edytował ten post 24.02.2011 23:44


#4 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 25.02.2011 00:04

O ***. Sorry, źle przeczytałem. Myślałem, że Tobie chodzi o zmienianie modeli graczom na początku i na końcu :o

Tutaj o tworzeniu bytu

Tworzenie bytu. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 25.02.2011 00:29

Jak stworzyć byt - wiem. Ale nie wiem jak go umieścić automatycznie na respach.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych