Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Cod Mod HudHud Cod

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nikus :* < 3

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 15.02.2011 14:37

Mam Do was Pytanie czy da sie jakoś zrobić zeby w najnowszym qtm_codmod zamiast perk pisało item i zeby bylo np

nazwaforum.pl
No i tak dalej od klasy do poziomu i perku [ zmiana na item]
Czy jest To możliwe ?
Jak tak To Wiecie Jak To Zrobic ?
Dostaniecie pare plusów jak podziala :*.

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 15.02.2011 15:37

Podmień w silniku moda.

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[www.Twojeforum.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}




Zamiast www.Twojeforum.pl wpisz nazwe swojego forum.
  • +
  • -
  • 0

#3 Nikus :* < 3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 15.02.2011 15:43

Juz sprawdzam ;P.

Dodano 15 luty 2011 - 15:48:
Przy Kompilacji Wyskakuje mi taki o to bład ;P

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(1021) : error 021: symbol already defined: "set_hudmessage"
QTM_CodMod.sma(1024) : error 010: invalid function or declaration

2 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

Załączone pliki



#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 15.02.2011 15:52

Miałeś podmienić, nie dodać ^^ łap naprawione.
  • +
  • -
  • 0

#5 Nikus :* < 3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 15.02.2011 15:54

Dzięki ;P





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych