Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Szukam] Odrodzenie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 grs4

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.02.2011 09:55

Dzien dobry !
Szukam pluginy dla admina.
ktory po wpisaniu w konsoli amx_odrodz pokazuje sie menu z odrodzeniem gracza.

Czy moze mi ktos podac nazwe
[Ewentualnie zrobic go , teraz ucze sie c++ potem przejde na pluginy] :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

#2 LUBIE KASZKE

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:De_dust2
Offline

Napisano 15.02.2011 12:59

Jest taka funkcja w pluginie amx_super_menu :=)
  • +
  • -
  • 0

#3 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.02.2011 13:23

Wiem ale mi chodzi zeby byl oddzielny tylo wpisujesz i pojawia sie menu tylko to
tylko 1 plugin

#4 Zuy Człowiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:48
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 15.02.2011 13:54

Ożywianie graczy z przyjaznym Menu dla admina - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Użytkownik Zuy Człowiek edytował ten post 15.02.2011 13:57

  • +
  • -
  • 1
Posted Image

#5 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.02.2011 15:02

okk masz + ale nei o to chodzilo , chodzilo o odrodzenia a nei o uleczanie :D

Użytkownik grs4 edytował ten post 15.02.2011 15:22


#6 Killerq.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Polskie ;p
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.02.2011 16:07

Moge zapodac ci plugin ze odradza samo bez menu.

#7 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.02.2011 16:42

Nie nie, nie chce deatchmatcha moze byc ale nie thx :D
albo podajcie plik .sma PROSI



//EDIT!!

Znalazłem plugin : Ultimate Revive 1.1
Działa ale gdyby ktoś zrobił menu do tego tzn : Bo trzeba wpisac komende (zmienilem na amx_odrodz) amx_odrodz <nick @ @t @ct> <ilosc hp> <ilosc kamizelki>

Tutaj zamieszczam kod .sma :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Odrodz gracza"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "STRIKER--McPr0 :D"

new g_fade;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_concmd("amx_odrodz","revive_cmd",ADMIN_BAN,"- <player/@/@T/@CT> <hp> <armor>");
g_fade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public revive_cmd(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,4))
return PLUGIN_HANDLED;
new
arg[32],arg2[4],arg3[4],
name[32],hp,armor;
read_argv(1,arg,31);
read_argv(2,arg2,3);
read_argv(3,arg3,3);
get_user_name(id,name,31);
new argc = read_argc();
if(argc < 2) {hp = 100;armor = 0;}
else if(argc == 3) {hp = str_to_num(arg2);armor = 0;}
else {hp = str_to_num(arg2);armor = str_to_num(arg3);}
if(arg[0] == '@')
{
new players[32],teamname[24],tname[16],num,index,i;
if(arg[1])
{
if(arg[1] == 'T')
{
copy(tname,15,"TERRORIST");
copy(teamname,23,"Terrorist");
} else if(arg[1] == 'C' && arg[2] == 'T') {
copy(tname,15,"CT");
copy(teamname,23,"Counter-Terrorist");
} else {
console_print(id,"Usage: @T/@CT");
return PLUGIN_HANDLED;
}
get_players(players,num,"be",tname);
} else {
get_players(players,num);
copy(teamname,23,"All");
}
if(num == 0)
{
console_print(id,"Nie ma graczy w druzynie %s",teamname);
return PLUGIN_HANDLED;
}
for(i = 0;i < num;i++)
{
index = players[i];
if(is_user_alive(index)) continue;
Revive(index,hp,armor);
}
log_amx("ADMIN %s: Odrodzil %s z %i hp i %i kamizelki",name,teamname,hp,armor);
} else {
new target = cmd_target(id,arg,3);
if(!target)
return PLUGIN_HANDLED;
if(is_user_alive(target))
{
console_print(id,"Gracz zyje nie mozesz go odrodzic !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new namet[32];
get_user_name(target,namet,31);
Revive(target,hp,armor);
log_amx("ADMIN %s: Odrodzil %s z %i hp i %i kamizelki",name,namet,hp,armor);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Revive(index,hp,armor)
{
set_pev(index,pev_deadflag,DEAD_RESPAWNABLE);
set_pev(index,pev_iuser1,0);
dllfunc(DLLFunc_Think,index);
engfunc(EngFunc_SetOrigin,index,Float:{-4800.0,-4800.0,-4800.0});
new array[3];
array[0] = index;
array[1] = hp;
array[2] = armor
set_task(0.5,"respawn",0,array,3);
}
public respawn(array[3])
{
new index = array[0];
new hp = array[1];
new armor = array[2];
if(is_user_connected(index))
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn,index);
set_pev(index,pev_health,float(hp));
set_pev(index,pev_armorvalue,float(armor));
switch(get_user_team(index))
{
case 1:
{
fm_give_item(index,"weapon_knife");
fm_give_item(index,"weapon_glock18");
fm_give_item(index,"ammo_9mm");
fm_give_item(index,"ammo_9mm");
fm_give_item(index,"ammo_9mm");
fm_give_item(index,"ammo_9mm");
}
case 2:
{
fm_give_item(index,"weapon_knife");
fm_give_item(index,"weapon_usp");
fm_give_item(index,"ammo_45acp");
fm_give_item(index,"ammo_45acp");
fm_give_item(index,"ammo_45acp");
fm_give_item(index,"ammo_45acp");
}
}
Fade(index,0,255,0,30);
}
}
stock fm_give_item(id,const item[])
{
static ent
ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));
if(!pev_valid(ent)) return;

static Float:originF[3]
pev(id, pev_origin, originF);
set_pev(ent, pev_origin, originF);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);

static save
save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, id);
if(pev(ent,pev_solid) != save)
return;

engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
}
stock Fade(index,red,green,blue,alpha)
{
message_begin(MSG_ONE,g_fade,{0,0,0},index);
write_short(1<<10);
write_short(1<<10);
write_short(1<<12);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
write_byte(alpha);
message_end();
}


Dodano 18 luty 2011 - 19:54:
ODSWIEZAM

Użytkownik grs4 edytował ten post 16.02.2011 10:44





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych