Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

zmiana itemu

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 NoBody

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 15.02.2011 00:09

Witam.
Szybka prośba o zmianę w itemie mistrz scouta z 1/1 i 1/3 tak aby bylo na stale "Masz 1/4 szans na natychmiastowe zabicie ze scout'a";

Z gory dziekuej wszystkim za pomoc..


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Mistrz scouta";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie ze scout'a";

new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 3);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.02.2011 08:24

zmien

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)

na
 if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random(4) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)

rowniez to
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie ze scout'a";

na 1/4

oraz mozesz usunac zmienna:
wartosc_perku[33];

  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 15.02.2011 15:57

random nie powinien wyglądać tak?

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)

  • +
  • -
  • 0

#4 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.02.2011 16:47

z tego co mi wiadomo to jest to samo
tyle ze u Ciebie losuje liczby z zakres 1-4 a u mnie 0-3. W obu przypadkach jest 1/4 szans.
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#5 NoBody

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 15.02.2011 16:58

stasekstaskowy - nie smiga to tak jak napisales

Dodano 15 luty 2011 - 17:08:
stasekstaskowy - nie smiga to tak jak napisales

jak usune wartosc_perku[33]; to:

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "wartosc_perku" on line 27
Warning: Expression has no effect on line 27
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 27
Error: Invalid expression, assumed zero on line 27
Error: Too many error messages on one line on line 27

Compilation aborted.
4 Errors.

A jak pozostawie i zmienie samo
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random(4) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)

to jest:

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Number of arguments does not match definition on line 44

1 Error.

i czepia sie wlasnie tej linijki.
  • +
  • -
  • 0

#6 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.02.2011 18:15

eh myslalem ze ogarniesz
jak usuwasz deklaracje wartosc_perku[33] to usun reszte komend z nia zwiazanych

poza tym:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            712 bytes
Code size:             1580 bytes
Data size:              576 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=44 cells (176 bytes)
Total requirements:   19252 bytes
Done.

lap sma
Spoiler

Użytkownik stasekstaskowy edytował ten post 15.02.2011 18:16

  • +
  • -
  • 2
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych