Otoz gdy zombie zabije CT to tego CT autoamtycznie przezuca do terro i jest zombie. I przez to sie cala gra rypie bo wszyscy sie zrobia albo w ct albo w terro...
A w standardzie jest ze po smierci ct zostaje w ct az do nastepnej rundy a u mnie daje go do terro i goni ct.
Tutaj wszystkie moje cvary z bb
bb_buildtime 150 // Czas budowy bb_preptime "30" //Czas przygotowania (?) (0 wyłącza) bb_zombie_health 3000 // Zdrowie zombie bb_infection_respawn "5" // Odrodzenie zainfekowanych ocalałych(w sekundach) bb_showmovers "1" // Pokazuje ostatniego gracza kto używał danego obiektu bb_lockblocks "1" // Blokowanie obiektów bb_lockmax "10" // Max blokad bb_colormode "1" // Tryb kolorów <0/1/2> 0 - menu, 1- jeden kolor dla danego gracza, 2 - losowo bb_max_move_dist "768" // Max dystans pchania bb_min_move_dist "32" // Min dystans przyciagania bb_min_dist_set "64" // Minimalna odległość do przesuwania klockow bb_resetblocks "1" // Resetowanie obiektów w nowej rundzie bb_zombie_supercut "0" // Jeden cios aby zabić (dla zombie) bb_gunsmenu "1" // Użyj menu broni który jest wbudowany (1) lub użyj jakiegoś innego (0) bb_give_nades hs // Jakie granaty maja byc dane graczowi podczas wyboru broni h = HE, f = Flashbang s = Smoke bb_weapons bcdeghjlmnpqrstuvwx // Jakie bronie maja byc w menu BB_ammo_per_kill 10 BB_ammo_per_dmg 200 BB_save_ap 1 bb_frost_cost "5" bb_frost_team "2" bb_napalm_cost "5" bb_napalm_team "2" bb_speed_cost "50" // Koszt Itemu w AmmoPackach (Domyślnie 50) bb_speed_team "0" //Dla kogo ma być dostępny item (1 - Zombie,2 - Human,0 - All) (Domyślnie 0) bb_speed_maxspeed "300.0" // Maksymalna szybkość poruszania się gracza (Domyślnie 300.0) bb_exp_round 70 // exp za przeżycie rundy bb_exp_kill_ct 30 //exp za zabicie ct bb_exp_kill_tt 20 //exp za zabicie tt bb_exp_level 40 //mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej bb_exp_hs 10 //plus do expa za zabicie przez hs bb_hud 1 //info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText(jak w daiblo) lub 1 - w hud
Proszę o pomoc!