Czy da się jakoś tak zrobić aby wszystkie pliki (tj. modele , dzwieki ) sciagaly sie do odzielnego folderu
np. cstrike/mist/mojanazwa/ i tutaj te pliki
Wystarczy tylko w *sma pozmieniać czy coś musze jeszcze robić ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Własne foldery do pobranych plikówProsze o pomoc ;)
Temat rozp.
kasztanek9994
, 12.02.2011 23:11
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.02.2011 23:11
#2
Napisano 12.02.2011 23:15
W ogólnym przypadku tak - możesz zmienić.
W szczególnym nie mam pojęcia, bo szczegółów nie podałeś.
W szczególnym nie mam pojęcia, bo szczegółów nie podałeś.
#3
Napisano 13.02.2011 13:52
W ogólnym przypadku tak - możesz zmienić.
W szczególnym nie mam pojęcia, bo szczegółów nie podałeś.
No w szczególnym np. bomb sound Ale jak dodałem tak jak na pluginie , i plik *wav wrzuciłem do takich własnie folderów misc/mojanazwa/bomba to nie dziala
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "sEba" #define muzyczka ("misc/mojanazwa/bomba") #define czas 10 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk %s", "misc/mojanazwa/bomba.wav") } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/mojanazwa/bomba.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych