Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 40,43 KB
33 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 12.02.2011 14:29
Napisano 12.02.2011 15:24
Napisano 12.02.2011 15:27
Użytkownik MaGeX edytował ten post 12.02.2011 15:27
Napisano 12.02.2011 15:30
Użytkownik MaGeX edytował ten post 7 minut temu.
Użytkownik byQQ edytował ten post 12.02.2011 15:35
Dziękuje, dobranoc.
Napisano 12.02.2011 15:33
Napisano 12.02.2011 15:36
Napisano 12.02.2011 15:47
public CurWeapon(id)
{
new bron = read_data(2);
if(ma_klase[id] && bron == CSW_AWP)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
}
else set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Dziękuje, dobranoc.
Napisano 12.02.2011 15:56
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych