Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomba Explodegdy ct rozbroi bombe


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Manniak

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.02.2011 17:25

proszę przerobic ten plugin w taki sposob, gdy ct rozbroi bombe to juz muzyka nie leci :P

Spoiler


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 10.02.2011 17:40

ten plugin działa na zasadzie ze 15 sec przed wybuchem leci muza chyba nie da sie tego edytowac
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 Killerq.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Polskie ;p
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.02.2011 17:58

speedkill123 jemu chodzi o to ze jak jest 15 sec. przed wybuchem to jest dzwiek
A jak ct rozbroi pake to tez jest dzwiek
a on chce to usunąć

#4 Manniak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.02.2011 11:00

ta o to mi chodzi da rade ktos przerobic?

#5 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 12.02.2011 15:19

omgf
client_cmd(0, "stopsound");
zamień na
client_cmd(0, "mp3 stop");


stopsound <- wave, mp3 stop <- mp3 !!
  • +
  • -
  • 3

Dziękuje, dobranoc.


#6 Manniak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.02.2011 16:07

dzięki

Dodano 13 luty 2011 - 11:47:
zrobilem tak jak mowisz i dalej muza gra ;(

Użytkownik Manniak edytował ten post 13.02.2011 11:47





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych