Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ewolucje
#1
Napisano 09.02.2011 21:28
Chodzi tu o to zeby klasa od 40 lvla zmieniala sie w inna klase i dostawala nowa moc.
przyklad:
Mag 39 lvl wbija 40 i staje sie arcymagiem 40lvl(arcymag ma moc maga + 1 dodatkowa moc)
zaplace za wykonanie , pisac pw.
#2
Napisano 10.02.2011 06:39
#3
Napisano 10.02.2011 12:35
#4
Napisano 14.02.2011 19:57
Możesz zrobić to tak:
w public Give_xp(id,amount) pod:
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
dodajesz:
if(player_lvl[id] > 40 && player_class[id] == Mag)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Ewoluowales w Arcymaga!")
Race[player_class[id] == Mag] = Arcymag
moc[id] = 1 // tu przypisujesz jakas zmienna(moc) odpowiadającą za dodatkowy skill
}
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 14.02.2011 20:26
#5
Napisano 14.02.2011 20:09
Nie powinno być && zamiast || ?
#6
Napisano 14.02.2011 20:26
#7
Napisano 15.02.2011 14:25
Za pomoc dam
Największa sieć serwerów w Polsce!
#8
Napisano 15.02.2011 14:39
#9
Napisano 15.02.2011 17:15
przy registrach:
register_menucmd(register_menuid("Evo"), 1023, "Evolutions")
wcześniejszy kod,co podałem:
if(player_lvl[id] > 40 && player_class[id] == Mag)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Ewoulowales w Arcymaga!")
Race[player_class[id] == Mag] = Arcymag
moc[id] = 1
}
zamieniasz na:
if(player_lvl[id] > 40 && player_class[id] == Mag)
{
evolution_menu(id)
}
na koniec kodu dajesz:
public evolution_menu(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\yCzy chcesz ewoulować?: ^n^n\w\r1. \wTak^n\w\r2. \wNie")
new keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys, text, -1, "Evo")
return PLUGIN_HANDLED
}
public Evolutions(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
evolution(id)
}
case 1:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
i tez na koniec kodu(dokladnie pod powyzszym dodajesz:)
public evolution(id)
{
if(player_lvl < 40 && player_class[id] == Mag)
{
Race[player_class[id] == Mag] = Arcymag
moc[id] = 1
}
}
Mozesz dodac takze inne klasy,jak beda jakies bledy to pisac w tym temacie to naprawie,bo tego kodu nie jestem pewien czy zadziala
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 16.02.2011 15:55
#10
Napisano 17.02.2011 13:37
Największa sieć serwerów w Polsce!
#11
Napisano 18.02.2011 23:55
#12
Napisano 20.02.2011 15:54
Największa sieć serwerów w Polsce!
#13
Napisano 20.02.2011 16:51
undefined symbol ,,Arcymag''
#14
Napisano 20.02.2011 18:19
@edit Nabilem lvl ktory ustawilem , pokazalo sie daje tak i nic sie nie dzieje i pokazuje sie tak samo po 20 sekundach^^
Użytkownik efee edytował ten post 21.02.2011 13:14
Największa sieć serwerów w Polsce!
#15
Napisano 21.02.2011 17:47
#define Arcymag
albo
#define Mag Arcymag
albo jescze
#define Arcymag Mag
podaje różne sposoby,bo niewiem czy obojętnie który może zadziałać
Dodano 21 luty 2011 - 17:51:
public Evolutions(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
evolution(id)
}
case 1:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
zamień na:
public Evolutions(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
evolution(id)
}
case 1:
{
//evolution(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Bo masz 40 lvl i wybrales ze nie chcesz ewolucji... ale tu jest zla funkcja - moj blad... zapomnialem zablokowac ewolucje bo wbilo by sie 41 lvl to nadal by sie pojawialo menu ewolucji
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 21.02.2011 17:48
#16
Napisano 21.02.2011 20:24
Takie pytanie mam... A czym to niby się różni?public Evolutions(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
evolution(id)
}
case 1:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
zamień na:public Evolutions(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
evolution(id)
}
case 1:
{
//evolution(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#17
Napisano 21.02.2011 21:38
jak nie wiesz co to jest to nie używaj
#18
Napisano 22.02.2011 14:57
new Evo[9][18] = {"None", "Arcymag", "xxx", "yyy" itd.)
new ewolucja[33]
w give_xp
if(player_lvl[id]==40)
evolution(id)
na koniec
public evolution(id)
{
ewolucja[id]=1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Ewoluowałeś w %s'a ", Evo[player_class[id]])
}
w public write_hud(id)
if(ewolucja[id]==1)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Evo[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
Użytkownik dRaq edytował ten post 22.02.2011 15:16
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych