Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z grenade_sack


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kic3k

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
Offline

Napisano 29.11.2008 15:04

Witam na serwer chciałęm wrzucić plugin grenade_sack ( http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1330 ) czyli że można kupić tyle granatów ile się ustawi.

Postanowiłem że w sma zmienie od razu i skompiluje by moje wartości były na stałe (gdyby tego nie zrobił pewnie po restarcie zmieniło by się na domyślne)

Tak więc podmieniłem wartości w linijkach

new VAL_DEF_FB[] = "3";
new VAL_DEF_HE[] = "2";
new VAL_DEF_SG[] = "2";


FB na 2
HE na 3
SG na 1

No i teraz do kompilatora i tu zonk : nie idzie - nie wiedzieć czemu. O dziwo nawet gdy zmieniłem te wartości na takie jak były na początku (2,2,2) i wrzuciłem do kompilatora to też wyskakiwał błąd.

Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co jest nie tak?
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 29.11.2008 15:18

Z tego co pamietam, by plug dzialal prawidlowo, trzeba kazdemu granatowi dac conajmniej 1 wiecej niz gdy jest max bez tego pluga.
  • +
  • -
  • 0

#3 kic3k

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
Offline

Napisano 29.11.2008 15:52

Robie tak, ale i tak plugin po skompilowaniu nie działa....

A może ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie dodać cvary by startowały razem z serwerem (czyli np po resecie) :

mp_max_fb 2
mp_max_he 3
mp_max_sg 2

Wtedy by było ok, a mógłym wgrać plugin bez zmian.
  • +
  • -
  • 0

#4 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 30.11.2008 01:10

nie musisz zmieniac w sma poprostu ustawiasz cvary i masz tyle granatow ile chcesz
amxmodx/config/amxx.cfg i na koncu dodaj cvary
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych