Witam na serwer chciałęm wrzucić plugin grenade_sack ( http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1330 ) czyli że można kupić tyle granatów ile się ustawi.
Postanowiłem że w sma zmienie od razu i skompiluje by moje wartości były na stałe (gdyby tego nie zrobił pewnie po restarcie zmieniło by się na domyślne)
Tak więc podmieniłem wartości w linijkach
new VAL_DEF_FB[] = "3";
new VAL_DEF_HE[] = "2";
new VAL_DEF_SG[] = "2";
FB na 2
HE na 3
SG na 1
No i teraz do kompilatora i tu zonk : nie idzie - nie wiedzieć czemu. O dziwo nawet gdy zmieniłem te wartości na takie jak były na początku (2,2,2) i wrzuciłem do kompilatora to też wyskakiwał błąd.
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co jest nie tak?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z grenade_sack
Temat rozp. kic3k, 29.11.2008 15:04
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.11.2008 15:04
#2
Napisano 29.11.2008 15:18
Z tego co pamietam, by plug dzialal prawidlowo, trzeba kazdemu granatowi dac conajmniej 1 wiecej niz gdy jest max bez tego pluga.
#3
Napisano 29.11.2008 15:52
Robie tak, ale i tak plugin po skompilowaniu nie działa....
A może ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie dodać cvary by startowały razem z serwerem (czyli np po resecie) :
mp_max_fb 2
mp_max_he 3
mp_max_sg 2
Wtedy by było ok, a mógłym wgrać plugin bez zmian.
A może ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie dodać cvary by startowały razem z serwerem (czyli np po resecie) :
mp_max_fb 2
mp_max_he 3
mp_max_sg 2
Wtedy by było ok, a mógłym wgrać plugin bez zmian.
#4
Napisano 30.11.2008 01:10
nie musisz zmieniac w sma poprostu ustawiasz cvary i masz tyle granatow ile chcesz
amxmodx/config/amxx.cfg i na koncu dodaj cvary
amxmodx/config/amxx.cfg i na koncu dodaj cvary
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych