Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak dodać ten efekt?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 06.02.2011 21:37

Witam.

Jak dodać ten efekt klasie?

Dałem to w enabled:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 30)

To w disabled:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 0)


Działa to tylko w 1 rundzie ;/. Proszę o odpowiedzi ludzi którzy wiedzą o co chodzi.

Z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 06.02.2011 22:40

w disabled

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 255)

  • +
  • -
  • 0

#3 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 06.02.2011 22:53

To raczej nie to, skoro 30 w enabled ustawia powłoke na grubość 30 to 255 co zrobi? :D
"Non-sprite set to glow!" - to pokazuje się w 2 rundzie.
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 06.02.2011 23:11

255 ustawia normalną widoczność..
  • +
  • -
  • 0

#5 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 07.02.2011 18:04

Nie wiesz nie pisz...
Tu nie chodzi o niewidzialność.

Użytkownik ViHuRa edytował ten post 07.02.2011 18:04

  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.02.2011 18:13

kRenderGlow
jest dla spritów, użyj
kRenderNormal

  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych