Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem ze skompilowaniem

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 jogu4

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Mława
Offline

Napisano 05.02.2011 20:32

WItam!
Mam problem z przerobieniem klasy na kalse premium robie wedlog tego poradnika [CoD Nowy] Przerabianie klasy na premium - AMXX.pl: Support AMX Mod X ale tam jest napisane:
2. Odszukujemy

public cod_class_enabled(id)
        ma_klase[id] = true;
ale u mnie w pluginie nie ma ma_klase[id] = true;
Spoiler


Wiec jak mam to zrobic, tylko proszę opiscie dlaczego tak nie inaczej nie dawajcie dotowcow bo chce sie nauczyc tego ;d

Dodano 06 luty 2011 - 16:23:
Pomozecie?

Użytkownik jogu4 edytował ten post 05.02.2011 21:07

  • +
  • -
  • 0

#2 Norbert

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Pilaszków
Offline

Napisano 06.02.2011 16:45


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Konspirant";
new const opis[] = "Ciche kroki";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 4;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;


Jak czegoś takiego nie ma to po prostu dopisujesz chyba, że to nie jest wymagane :)
  • +
  • -
  • 0

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 06.02.2011 16:53

On chce tę klasę na premium.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Konspirant";
new const opis[] = "Ciche kroki";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 4;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Konspirat] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych