Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

need help


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 zahija

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
Offline

Napisano 27.11.2008 21:10

witam, mam taki fajny serwer pack... i mam pytanie :) co mam wylaczyc zeby nie bylo mgly , czyli cale niebo takie szare i ciemno jest i nic nie widac... no takie cos jest zawsze w biohazard i nie wiem co mam wylaczyc ... proszę pomocy :D ps. biohazard,zombie mod wylaczylem!!
  • +
  • -
  • 0

#2 makuch94

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:89
  • GG:
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 27.11.2008 21:27

Nie da się wyłączyć.. :/ Też mam zombie mod'a Biohazard i się nie da wyłączyć bo próbowałem...
  • +
  • -
  • 0

#3 zahija

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
Offline

Napisano 27.11.2008 21:28

auć ... nie wierze w to :| pokaże moj plugins.ini ...
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
admin_check.amxx - po wpisaniu /admins wyświetla się lista adminów online,
admin_flash.amxx - admin możę oślepić wybranego gracza na 1.5 sekundy,
ad_manager.amxx - wyświetlanie losowo wybranych, skonfigurowanych przez gracza tekstów podczas gry,
amx_concert.amxx - czyli najleprzy gracz mapy wybiera następną mape gry,
amx_heconc.amxx - wybuch HE Grenade odpycha gracza,
afkkicker2.amxx - kickuje graczy śpiących na respie,
amxx_podbotmenu.amxx - menu podbotów AMXX,
Bullet_Whizz.amxx - odgłos przelatujących pocisków,
csdm_main.amxx - główne ustawienia csdm,
csdm_equip.amxx - ekwipunek  w csdm,
csdm_misc.amxx - inne ustawienia csdm,
csdm_protection.amxx - ochrona podzczas spawnu,
csdm_spawn_preset.amxx - config spawnów,
spawn_editor.amxx - edytor spawów,
csdm_tickets.amxx - tickety do deathmatcha,
descriptive_fire_in_the_hole.amxx - podpisy granatow,
explosionx.amxx - dynamiczny wybuch HE Grenade
flashbang_dlight.amxx - dynamiczne flashbangi,
GHW_Admin_Spec.amxx - tylko admini mogą siedzieć na spekcie,
GHW_vote_somethings.amxx - Userzy mogą głosować na różne rzeczy,
GHW_vote_anything.amxx - userzy mogą głosować na co chcą,
hpk.amxx - wykopuje graczy z byd wysokim pingiem,
loadingsound.amxx - muzyka podczas ładowania serwera,
roundsound.amxx - dźwięki po zakończeniu rundy,
;mapchooser4.amxx - kolejna odsłona najleprzego mapchoosera,
no_reconnect.amxx - usuwa problem z niechcianymi statsiarzami,
no_team_flash.amxx - nie możemy oślepiać flashem swoich czlonków drużyny,
public_rules.amxx - kolorowe zasady serwera. Można używać także komendy /rules,
q3a_lead.amxx - dźwięki typu you have taken the lead, z Quake lll,
ultimate_sounds.amxx - dźwięki typu multikill, goodlike i tym podobne,
weapon_icon.amxx - mała ikonka symbolizująca wybraną broń podczas gry.

na pewno sie nei da? :
  • +
  • -
  • 0

#4 makuch94

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:89
  • GG:
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 27.11.2008 21:36

Nie chcę plugins.ini lecz bh_cvars.cfg ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 zahija

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
Offline

Napisano 27.11.2008 21:39

Nie chcę plugins.ini lecz bh_cvars.cfg ;)


// Biohazard mod configuration file
echo Executing Biohazard mod configuration file

// Sets sv_skyname. Note: Leave blank to disable.
bh_skyname "drkg"


// Shows your real health.
bh_showtruehealth 1


// Sets map light value ('a' darkest to 'z' brightest). Note: Leave blank to disable.
bh_lights "d"


// Enable weapons menu.
bh_weaponsmenu 1


// Randomly spawns everyone every new round. Note: Uses csdm spawn points.
bh_randomspawn 0


// Kill suiciders next time they spawn.
bh_punishsuicide 1


// How long till the infected player(s) shows up.
bh_starttime 15.0


//How long players will be able to buy (CS Buy Menu). Note: Use 0 to disable.
bh_buytime 0


// Maximum zombies
bh_maxzombies 31


// Use custom win sounds.
bh_winsounds 1


// Ammo system.
// 0 - off
// 1 - unlimited ammo
// 2 - unlimited clip
bh_ammo 1


// HEs explode on impact.
bh_impactexplode 1


// Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1


// Turn NVG on automatically when infected.
bh_autonvg 1


// Cap health display to 255.
bh_caphealthdisplay 1


// Survivors cant be infected till their armor is gone.
bh_obeyarmor 0


// Money gain from infecting a survivor.
bh_infectionmoney 0


// Pain shock free system.
bh_painshockfree 1


// Objects pushed when shot.
bh_shootobjects 1


// Push multiplier for weapons.
bh_pushpwr_weapon 2.0


// Push multiplier for zombies.
bh_pushpwr_zombie 5.0


// Knockback system.
bh_knockback 1


// Disables knockback when zombie is ducking.
bh_knockback_duck 1


// Maximum distance of knockback to take effect.
bh_knockback_dist 280.0


// Enable zombie classes.
bh_zombie_class 1


// Randomize player class.
bh_randomclass 1


// Zombies are respawned as zombies.
bh_respawnaszombie 1


// Frag bonus when killing a zombie.
bh_kill_bonus 1


// Rewards for killing a zombie.
// 0 - off
// 1 - full clip
// 2 - he grenade
// 3 - both 
bh_kill_reward 2


// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi)
bh_zombie_countmulti 0.15


// Starting zombie(s) health multiplier.
bh_zombie_hpmulti 2.0




// Sub-plugins cvars

// bio_radar.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_zombie_radar 1




//bio_smokeflare.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_flare_enable 1


// Flare life.
bh_flare_duration 999.9




// bio_antiblock.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_antiblock 1




// bio_boatescape.sma
//
// Chopper arrival delay.
bh_rescuetime 20.0




// customflashlight.sma
//
// Enable/disable plugin.
flashlight_custom 1


// Show flashlight to all players or only to the player who is using it.
flashlight_show_all 1


// Time in seconds it will take to flashlight to be fully drained.
flashlight_fulldrain_time 120


// Time in seconds it will take to flashlight to be fully charged.
flashlight_fullcharge_time 20


// Flashlight color.
// 0 - random (predifined) colors
// 1 - team colors
flashlight_color_type 1


// Flashlight color for CTs if flashlight_color_type is set to 1.
flashlight_color_ct 255255255


// Flashlight color for Ts if flashlight_color_type is set to 1.
flashlight_color_te 255255255


// Flashlight radius
flashlight_radius 9


// Max distance in units where you can see the flashlight.
flashlight_distance_max 2000.0


// Attenuation light factor according to distance between player and flashlight.
flashlight_attenuation 5

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych