Jeżeli mam cztery zmienne. ZmiennaA[id], ZmiennaB[id], ZmiennaC[id] i ZmiennaD[id], to jeżeli na początku każdej rundy gracz wybierze jedną ze zmiennych, to ta zmienna przybierze wartość1, a reszta będzie miała 0. To jak mogę szybko sprawdzić, jaką gracz zmienną ma na 1 i na niej czynić operacje? Czyli zamiast czegoś takiego:
if(ZmiennaA[id] > 0)
{
//code
}
else if(ZmiennaB[id] > 0)
{
//code
}
else if(ZmiennaC[id] > 0)
{
//code
}
else if(ZmiennaD[id] > 0)
{
//code
}
Jak mogę inaczej sprawdzić?
Ale także nie takim sposobem:
if(ZmiennaA[id] > 0 || ZmiennaB[id] > 0 .. ETC
Bo chcę na każdej zmiennej coś innegi dać.
Użytkownik GoldeN edytował ten post 03.02.2011 22:05