Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Licznik


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zardziol

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.02.2011 20:51

chciałbym się dowiedzieć dlaczego mój licznik nie nalicza zabójstw :

Załączone pliki



#2 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 05.02.2011 00:18

DeathMsg powinien wyglądać mniej więcej tak

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)

new weapon = read_data(4)

if(kid != vid)
{
if(weapon == CSW_P228) p228s[kid]++;
else if(weapon == CSW_SCOUT) scouts[kid]++;
else if(weapon == CSW_HEGRENADE) hes[kid]++;
// ... itd.
}
}

  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.


#3 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.02.2011 07:07

ale przecież
scouts[id] = scouts[id] + 1
od
scouts[id] = scouts[id]++
niczym się nie różni , a nazwa broni musi być w tablicy
proszę o dalszą pomoc

#4 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 05.02.2011 21:28

Używając CSW_ nie musi być tablica ponieważ to są stałe odpowiadające jakiejś liczbie.
przykład:
#define CSW_GALIL		14
#define CSW_FAMAS 15
#define CSW_USP 16
#define CSW_GLOCK18 17


jeśli chcesz już tablice to:

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)

new weapon[64]
read_data(4, weapon, 63)

if(kid != vid)
{ if(equal(weapon, "weapon_p228")) p228s[kid]++;
else if(equal(weapon, "weapon_scout")) scouts[kid]++;
else if(equal(weapon, "weapon_hegrenade")) hes[kid]++;
// ... itd.
}
}


albo inaczej :]


public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara

new weapon = get_user_weapon(kid);

if(kid != vid)
{ if(weapon == CSW_GLOCK18) glock[kid]++;
else if(weapon == CSW_SCOUT) scouts[kid]++;
else if(weapon == CSW_HEGRENADE) hes[kid]++;
// ... itd.
}
}

Użytkownik byQQ edytował ten post 08.02.2011 14:56

  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.


#5 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.02.2011 13:54

nie nalicza. proszę o pomoc (najlepiej Dark-a ^^)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych