Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Licznik
Temat rozp.
Zardziol
, 03.02.2011 20:51
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.02.2011 20:51
chciałbym się dowiedzieć dlaczego mój licznik nie nalicza zabójstw :
#2
Napisano 05.02.2011 00:18
DeathMsg powinien wyglądać mniej więcej tak
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
new weapon = read_data(4)
if(kid != vid)
{
if(weapon == CSW_P228) p228s[kid]++;
else if(weapon == CSW_SCOUT) scouts[kid]++;
else if(weapon == CSW_HEGRENADE) hes[kid]++;
// ... itd.
}
}
Dziękuje, dobranoc.
#3
Napisano 05.02.2011 07:07
ale przecież
scouts[id] = scouts[id] + 1
od
scouts[id] = scouts[id]++
niczym się nie różni , a nazwa broni musi być w tablicy
proszę o dalszą pomoc
scouts[id] = scouts[id] + 1
od
scouts[id] = scouts[id]++
niczym się nie różni , a nazwa broni musi być w tablicy
proszę o dalszą pomoc
#4
Napisano 05.02.2011 21:28
Używając CSW_ nie musi być tablica ponieważ to są stałe odpowiadające jakiejś liczbie.
przykład:
jeśli chcesz już tablice to:
albo inaczej
przykład:
#define CSW_GALIL 14
#define CSW_FAMAS 15
#define CSW_USP 16
#define CSW_GLOCK18 17
jeśli chcesz już tablice to:
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
new weapon[64]
read_data(4, weapon, 63)
if(kid != vid)
{ if(equal(weapon, "weapon_p228")) p228s[kid]++;
else if(equal(weapon, "weapon_scout")) scouts[kid]++;
else if(equal(weapon, "weapon_hegrenade")) hes[kid]++;
// ... itd.
}
}
albo inaczej
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new weapon = get_user_weapon(kid);
if(kid != vid)
{ if(weapon == CSW_GLOCK18) glock[kid]++;
else if(weapon == CSW_SCOUT) scouts[kid]++;
else if(weapon == CSW_HEGRENADE) hes[kid]++;
// ... itd.
}
}
Użytkownik byQQ edytował ten post 08.02.2011 14:56
Dziękuje, dobranoc.
#5
Napisano 08.02.2011 13:54
nie nalicza. proszę o pomoc (najlepiej Dark-a )
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych