Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie broni w deathmsg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 exexe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:63
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 03.02.2011 18:39

Witam.
Mam pytanie, zrobiłem coś takiego:
public PlayerDeath()
{
new attacker = read_data(1);
new hs = read_data(3);
new weapon[64]
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)

Jak teraz użyć, że jak player zostanie zabity przez nóż.
if(weapon[64] == CSW_KNIFE)
Ten kod nie działa i nie dziwię się, macie jakieś propozycję ?
Za każdą próbę pomocy, plusiki.

@edit
Spróbowałem: if(weapon[attacker] == CSW_KNIFE) Będzie działać?

Użytkownik x123 edytował ten post 03.02.2011 18:40

  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 03.02.2011 19:42

if(equal(weapon, "weapon_knife"))
  • +
  • -
  • 1

#3 exexe

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:63
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 03.02.2011 21:24

Dzięki, + przyznany, do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych