Dziękuję za pomoc I'm French Sorry
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.02.2011 13:16
Witam, mam inną wersję z was jest problem, że chciałbym stworzyć to, aby dodać pluginy do siebie nowych przedmiotów i nowej klasy
Dziękuję za pomoc I'm French Sorry
Dziękuję za pomoc I'm French Sorry
#2
Napisano 03.02.2011 13:19
nie rozumiem nic z tego w nowym codzie wszystkie klasy i perki są osobno po co wrzucasz plik amxx?
P.S nie wiem po co ja po Polsku piszę jak Ty "z Francji" jesteś
P.S nie wiem po co ja po Polsku piszę jak Ty "z Francji" jesteś
Użytkownik pAC edytował ten post 03.02.2011 13:19
#4
Napisano 03.02.2011 16:57
Bah Chcę dodać include # include <codmw2> plugin mekstone i jak go zmodyfikować, żeby działało na moim plugin
#5
Napisano 03.02.2011 17:57
(Jakby tu napisać... )
Dodałem plugin Meekstone do twojego pluginu. Gdy masz ten przedmiot, kładziesz meekstone i go detonujesz klawiszem "E".
Dodałem plugin Meekstone do twojego pluginu. Gdy masz ten przedmiot, kładziesz meekstone i go detonujesz klawiszem "E".
Załączone pliki
#6
Napisano 03.02.2011 19:50
I proszę sobie, że mogę dodać elementy, zmieniając to do # include <codmw2>
Dodano 03 luty 2011 - 20:10:
Zasadniczo chciałbym wypełnić sobie co chcę.
Przykład:
Jak zmodyfikować go do pracy? Zmienia go sobie i wezmę takie ^ ^ '
Dodano 03 luty 2011 - 21:10:
Możesz dodać ten plugin do mod
Dodano 03 luty 2011 - 20:10:
Zasadniczo chciałbym wypełnić sobie co chcę.
Przykład:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Jak zmodyfikować go do pracy? Zmienia go sobie i wezmę takie ^ ^ '
Dodano 03 luty 2011 - 21:10:
Możesz dodać ten plugin do mod
Załączone pliki
#7
Napisano 04.02.2011 19:05
Proszę co najmniej być w stanie wprowadzić w moim sklepie już mod
#8
Napisano 16.02.2011 13:00
please english
#9
Napisano 16.02.2011 15:35
Hello, enfaite I want my plugin to create an include like that I can add your plugins to you for my MOD to me that is different from yours.
Can you create me?
Can you create me?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych