#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "niewidnoz"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Tomi6652"
new cvar_invisibility
public plugin_init() {
register_plugin("niewidnoz", "0.1", "Tomi6652")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
cvar_invisibility = register_cvar("nn_invisibility","50")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CurWeapon(id) {
static weapon
weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon == CSW_KNIFE) {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar_invisibility));
}
else {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
Dodano 03 luty 2011 - 20:30:
Przepraszam za kolejny post, ale już chyba za późno na edytuj. Po jakimś czasie używania okazało się, że tylko na koncie z flagami admina widziałem innych przezroczystych, poprawiłem trochę tak, że już normalnie bez flag widziałem kumpla przezroczystego, ale on mnie niestety widzi cały czas tak samo. Tutaj kod najnowszej wersji plugina, proszę o pomoc:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "niewidnoz"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Tomi6652"
new cvar_invisibility
public plugin_init() {
register_plugin("niewidnoz", "0.3", "Tomi6652")
register_event("CurWeapon","event_cur_weapon","be", "1=1")
cvar_invisibility = register_cvar("nn_invisibility","50")
}
public event_cur_weapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
static weapon
weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon == CSW_KNIFE) {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar_invisibility));
}
else {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Dodano 04 luty 2011 - 23:24:
Ok, okazało się, że kolega miał renderer software włączony i to była tego wina, jednak ktoś na tym forum mógłby się pofatygować i napisać, oszczędzilibyście mi 1,5 dnia zastanawiania się w jaki sposób plugin może naraz działać i nie działać.