Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Przerobieniem Pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 27.11.2008 11:24

Witam, mam plugin że w cs można malować tak samo jak w paincie ołówkiem :) standardowo on był tylko dl adminów z flagą KICK :/, przerobiłem go żeby wszyscy mogli używać i zrobił sie harmider teraz próbuje zrobić na podstawie oryginalnego sma żeby mogli malować ludzie z flaga "a" oraz zwykli gracze(flaga "z") dostają komunikat że nie mają uprawnień

Przerobione SMA
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>

#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.0"
#define AUTHOR "stupok69"

#define MAX_PLAYERS 32
#define USAGE_LEVEL ADMIN_IMMUNITY

new Float:origin[MAX_PLAYERS+1][3]
new prethink_counter[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_drawing[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_holding[MAX_PLAYERS+1]

new spriteid

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("+maluj", "maluj_handler", USAGE_LEVEL, "Malujesz...")
    register_clcmd("-maluj", "maluj_handler", USAGE_LEVEL, "Malujesz...")
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}

public plugin_precache()
{
    spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")
}

public maluj_handler(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
    {
        client_print(id, print_chat, "* Nie Mozesz Malowac Jak Padles.")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    if ( get_user_flags(id) & ADMIN_USER )
    {
        client_print(id, print_chat, "* Nie Mozesz Malowac. Brak Uprawnien.")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    static cmd[2]
    read_argv(0, cmd, 1)
    
    switch(cmd[0])
    {
        case '+': is_drawing[id] = true
        case '-': is_drawing[id] = false
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
    if(prethink_counter[id]++ > 5)
    {
        if(is_drawing[id] && !is_aiming_at_sky(id))
        {
            static Float:cur_origin[3], Float:distance

            cur_origin = origin[id]
            
            if(!is_holding[id])
            {
                fm_get_aim_origin(id, origin[id])
                move_toward_client(id, origin[id])
                is_holding[id] = true
                return FMRES_IGNORED
            }
            
            fm_get_aim_origin(id, origin[id])
            move_toward_client(id, origin[id])
            
            distance = get_distance_f(origin[id], cur_origin)
            
            if(distance > 2)
            {
                draw_line(origin[id], cur_origin)
            }
        }
        else
        {
            is_holding[id] = false
        }
        prethink_counter[id] = 0
    }
    
    return FMRES_IGNORED
}

stock draw_line(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(TE_BEAMPOINTS)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[0])
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[1])
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[2])
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[0])
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[1])
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[2])
    write_short(spriteid)
    write_byte(0)
    write_byte(10)
    write_byte(255)
    write_byte(50)
    write_byte(0)
    write_byte(random(255))
    write_byte(random(255))
    write_byte(random(255))
    write_byte(255)
    write_byte(0)
    message_end()
}

//from fakemeta_util.inc
stock fm_get_aim_origin(index, Float:origin[3])
{
    static Float:start[3], Float:view_ofs[3]
    pev(index, pev_origin, start)
    pev(index, pev_view_ofs, view_ofs)
    xs_vec_add(start, view_ofs, start)
    
    static Float:dest[3]
    pev(index, pev_v_angle, dest)
    engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest)
    global_get(glb_v_forward, dest)
    xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest)
    xs_vec_add(start, dest, dest)
    
    engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, index, 0)
    get_tr2(0, TR_vecEndPos, origin)
    
    return 1
}

stock move_toward_client(id, Float:origin[3])
{        
    static Float:player_origin[3]
    
    pev(id, pev_origin, player_origin)
    
    origin[0] += (player_origin[0] > origin[0]) ? 1.0 : -1.0
    origin[1] += (player_origin[1] > origin[1]) ? 1.0 : -1.0
    origin[2] += (player_origin[2] > origin[2]) ? 1.0 : -1.0
}
//Thanks Alka!
stock bool:is_aiming_at_sky(index)
{
    static target, temp
    
    get_user_aiming(index, target, temp)
    
    if(engfunc(EngFunc_PointContents,target) == CONTENTS_SKY)
        return true
    
    return false
}

Kod na info dla graczy jak maja flagę z że nie mogą malować(nie wiem czy dobry jest)
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_USER )
    {
        client_print(id, print_chat, "* Nie Mozesz Malowac. Brak Uprawnien.")
        return PLUGIN_HANDLED
    }

Kompiluje się bez problemu ale gracze z flaga "a" nie mogą tego używać :/


Orginalne SMA
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>

#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.0"
#define AUTHOR "stupok69"

#define MAX_PLAYERS 32
#define USAGE_LEVEL ADMIN_KICK

new Float:origin[MAX_PLAYERS+1][3]
new prethink_counter[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_drawing[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_holding[MAX_PLAYERS+1]

new spriteid

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("+paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Paint on the walls!")
	register_clcmd("-paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Paint on the walls!")
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}

public plugin_precache()
{
	spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")
}

public paint_handler(id, level, cid)
{
	if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		client_print(id, print_chat, "* You cannot use the magic marker when you are dead.")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	static cmd[2]
	read_argv(0, cmd, 1)
	
	switch(cmd[0])
	{
		case '+': is_drawing[id] = true
		case '-': is_drawing[id] = false
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
	if(prethink_counter[id]++ > 5)
	{
		if(is_drawing[id] && !is_aiming_at_sky(id))
		{
			static Float:cur_origin[3], Float:distance

			cur_origin = origin[id]
			
			if(!is_holding[id])
			{
				fm_get_aim_origin(id, origin[id])
				move_toward_client(id, origin[id])
				is_holding[id] = true
				return FMRES_IGNORED
			}
			
			fm_get_aim_origin(id, origin[id])
			move_toward_client(id, origin[id])
			
			distance = get_distance_f(origin[id], cur_origin)
			
			if(distance > 2)
			{
				draw_line(origin[id], cur_origin)
			}
		}
		else
		{
			is_holding[id] = false
		}
		prethink_counter[id] = 0
	}
	
	return FMRES_IGNORED
}

stock draw_line(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_BEAMPOINTS)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[0])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[1])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[2])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[0])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[1])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[2])
	write_short(spriteid)
	write_byte(0)
	write_byte(10)
	write_byte(255)
	write_byte(50)
	write_byte(0)
	write_byte(random(255))
	write_byte(random(255))
	write_byte(random(255))
	write_byte(255)
	write_byte(0)
	message_end()
}

//from fakemeta_util.inc
stock fm_get_aim_origin(index, Float:origin[3])
{
	static Float:start[3], Float:view_ofs[3]
	pev(index, pev_origin, start)
	pev(index, pev_view_ofs, view_ofs)
	xs_vec_add(start, view_ofs, start)
	
	static Float:dest[3]
	pev(index, pev_v_angle, dest)
	engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest)
	global_get(glb_v_forward, dest)
	xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest)
	xs_vec_add(start, dest, dest)
	
	engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, index, 0)
	get_tr2(0, TR_vecEndPos, origin)
	
	return 1
}

stock move_toward_client(id, Float:origin[3])
{		
	static Float:player_origin[3]
	
	pev(id, pev_origin, player_origin)
	
	origin[0] += (player_origin[0] > origin[0]) ? 1.0 : -1.0
	origin[1] += (player_origin[1] > origin[1]) ? 1.0 : -1.0
	origin[2] += (player_origin[2] > origin[2]) ? 1.0 : -1.0
}
//Thanks Alka!
stock bool:is_aiming_at_sky(index)
{
	static target, temp
	
	get_user_aiming(index, target, temp)
	
	if(engfunc(EngFunc_PointContents,target) == CONTENTS_SKY)
		return true
	
	return false
}

  • +
  • -
  • 0

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 27.11.2008 11:45

żeby mogli malować ludzie z flaga "a" oraz zwykli gracze(flaga "z") dostają komunikat że nie mają uprawnień

Sprecyzuj trochę, użyj przecinków...
Jeśli chcesz, zeby każdy mógł tego używać, to wystarczy to
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("+maluj", "maluj_handler", USAGE_LEVEL, "Malujesz...")
    register_clcmd("-maluj", "maluj_handler", USAGE_LEVEL, "Malujesz...")
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}
Zamienić na:
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("+maluj", "maluj_handler")
    register_clcmd("-maluj", "maluj_handler")
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}
I już każdy może malować.
  • +
  • -
  • 0

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 27.11.2008 12:11

wizu, wiem jak zrobić żeby wszyscy ja chce tak
1.Tylko ludzie z flaga "a" lub "b" mogli malować(+admini :) bo mam taka grupe CREW i chce zeby mieli dostep do tego(crew ma flagi a i B) :)
2.Gracza(flaga "z") dostają komunikat" Nie Możesz malować. Brak Uprawnień"
  • +
  • -
  • 0

#4 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 27.11.2008 12:26

http://www.amxmodx.o... ... _clcmd.htm
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("+maluj", "maluj_handler", ADMIN_IMMUNITY, "Malujesz...")
    register_clcmd("-maluj", "maluj_handler", ADMIN_IMMUNITY , "Malujesz...")
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}
I już każdy z flagą a, czyli immunitet może malować. Jeśli nie masz flagi, a spróbujesz użyć komendy, to w konsoli wypisze Ci, ze nie masz uprawnień.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych