Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

magiczne pociski


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 02.02.2011 19:27

Siema, jak zrobic zeby jak naladuje pocisk to oprócz broni moge walnonc heada tez nozem i jak przyspierzyc ladowanie pociskow


daje sma :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 05.02.2011 23:24

1. jest juz :)

2. znajdz

client_PreThink

i tam znajdz

new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)

i tutaj jest ładowanie posików :)

napisz dla której klasy o ile / ile razy ma być szybciej / wolniej to napisze co zmienic

#3 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 18.02.2011 03:34

frezzy a mozesz napisac zeby szybkosc ladowania umiejetnosci(moze byc wszystkich jak bedzie szybciej) zalerzala od inteligencji?

#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.02.2011 13:39

umiejetnosci, czyli tego paska na nozu?

#5 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 18.02.2011 14:33

Tak

#6 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 18.02.2011 14:55

Ale tak jest:

new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)


Czas - 5 sekund - int dzielony przez 50, czyli przy 100 int czas bd 3 sekundy.

#7 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 20.02.2011 07:30

dziekuje




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych