Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z /rune


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 02.02.2011 17:16

Dodalem aby przy wcisnieciu 2 dalo rade kupic blood diamond za zloto.
Menu sie wyswietla, pokazuje wszystko i wszystko bylo by dobrze ale gdy wcisne 2 zeby kupic blood diamon nic sie nie dzieje ;]
Reszta rzeczy działa.

public buyrune(id)
{
client_cmd(id,"spk sound/diabloedit/menu")
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Ulepsz item - \r10 zlota^n\w2. Kup - Blood diamond \r10 zlota^n\w5. Wylosuj item \r5 zlota^n\w6. Kup doswiadzczenie \r20 zlota^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,15))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,25)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 4:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,30))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}


#2 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 02.02.2011 19:17

nad
		
case 4:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}

Dodaj moc co ma dawac.
  • +
  • -
  • 0

#3 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 03.02.2011 06:29

        }               
case 1:
{
if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,25)
return PLUGIN_HANDLED
}


To wy tm jest cos zle.
Niby sie wyswietla ale jak chce wcisnac zero reakci.
Jak wcisne 5 to wyswietla sie ze brakl zlota i wylacza sie a przy 2 niee

Użytkownik master245 edytował ten post 03.02.2011 06:30


#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 03.02.2011 16:03

czemu masz

case 0
case 1
case 4
case 5
?

a nie 0,1,2,3

#5 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 03.02.2011 18:12

Bo mam dodatkowe rzeczy zrobione tylko nie działaja, a nie chce ich wszystkich pokazywać......
Sa zrobione na tej samej zasadzie.....



Pomoże ktoś? dam +

Użytkownik master245 edytował ten post 03.02.2011 18:12


#6 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 16.02.2011 16:57

ale co maja do tego nowe itemy? chyba najlepsze ustawienie jest
1 upgrade item
2 buy item
3 zal


Moje pytanie mam tak
public buyrune(id)
{
	new text[513] 
	
	format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w2. Los [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij") 
	
	new keys = (1<<0)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public select_rune_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
				return PLUGIN_HANDLED

			upgrade_item(id)
		}
				
		case 1: 
		{	
			if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
				return PLUGIN_HANDLED
			award_item(id,0)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 2:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(2,5)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/2
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 9: 
		{	
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		

	}
	
	return PLUGIN_HANDLED

i tak
1 jest upgrade OK
2 nic
3 jest jako buy item
4 zal;/
jak to naprawic
0 close dziala OK
i jak ustawic expa za zal jak to sie przelicza?

Użytkownik cesik edytował ten post 16.02.2011 16:59


#7 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 16.02.2011 17:03

new keys = (1<<0)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<9)



zamień na

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)


Dodano 16 luty 2011 - 17:08:
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(2,5)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/2


najpierw patrzy jaki ustawiłeś cvar diablo_xpbonus i mnoży go przez losową liczbę od 2 do 5

potem do tego dodaje lvl gracza pomnożony przez pół cvara diablo xp_bonus

i wychodzi exp :)

jak chcesz żeby zawze dawało np. 50 to zamień tą linijkę na

new exp = 50

Użytkownik FreZZy edytował ten post 16.02.2011 17:06





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych