Tak jak w temacie, zrobiłem sobie wytrzymałość przedmiotu i jak kupuje jakiś item z sklepu to traci on całą wytrzymałość ;/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
4 replies to this topic
#1
Posted 02.02.2011 12:13
#2
Posted 02.02.2011 12:25
W sklepie, w funkcji kupowania itemu wstaw to:
wytrzymalosc_itemu[id] = XZamiast X wstaw wytrzymałość, jaką ma mieć item po kupieniu.
#3
Posted 02.02.2011 16:21
To jest ta funkcja?
Jak tak to gdzie mam to wlepic? Tzn. ten wytrzymalosc_itemu[id] = X
case 8: { new koszt = 3000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); }
Jak tak to gdzie mam to wlepic? Tzn. ten wytrzymalosc_itemu[id] = X
#4
Posted 02.02.2011 16:31
Tutaj:
case 8: { new koszt = 3000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); wytrzymalosc_itemu[id] = 100; }
#5
Posted 02.02.2011 21:03
Dzięki close.