Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item ze sklepu traci wytrzymałość po jednym killu

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sevox

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 02.02.2011 12:13

Tak jak w temacie, zrobiłem sobie wytrzymałość przedmiotu i jak kupuje jakiś item z sklepu to traci on całą wytrzymałość ;/
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 02.02.2011 12:25

W sklepie, w funkcji kupowania itemu wstaw to:
wytrzymalosc_itemu[id] = X
Zamiast X wstaw wytrzymałość, jaką ma mieć item po kupieniu.
  • +
  • -
  • 0

#3 Sevox

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 02.02.2011 16:21

To jest ta funkcja?


case 8:
		{
			new koszt = 3000;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
		}

Jak tak to gdzie mam to wlepic? Tzn. ten wytrzymalosc_itemu[id] = X
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 02.02.2011 16:31

Tutaj:
case 8:
		{
			new koszt = 3000;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
			wytrzymalosc_itemu[id] = 100;
		}

  • +
  • -
  • 1

#5 Sevox

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 02.02.2011 21:03

Dzięki close.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych