Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przeróbka kapitana, klasa

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiewiorek567

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:asd
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 01.02.2011 17:50

Witam
Czy mógłby ktoś przerobić klase "Kapitan" tak, że usuniemy to 1/2 HE i 1/1 z AWP przecież taki typek jest za dobry ;)

Pozdrawiam
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

#define DMG_HE (1<<24) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		if(weapon == CSW_AWP) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}


Jeżeli ktoś by mógł proszę od razu skompilować.
Pozdrawiam

Użytkownik Wiewiorek567 edytował ten post 01.02.2011 17:59


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.02.2011 17:56

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Kapitan";

new const opis[] = "Klasa premium.";

new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 35;

new const kondycja = 20;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 100;



public plugin_init() 

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}



public cod_class_enabled(id)

{

	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);

	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

	{

		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

		return COD_STOP;

	}

	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

	ma_klase[id] = false;




Użytkownik Goliath edytował ten post 01.02.2011 17:56

  • +
  • -
  • 0

#3 Nic Nie Wiem

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:De_dust
Offline

Napisano 01.02.2011 18:07

A jak np. zrobiłem klasę (klasa).sma to skąd wezmę (klasa).amxx
I co dodawać w innych plikach? Mam Cod nowy.
  • +
  • -
  • 0

#4 matixr

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.02.2011 00:42

musisz skompilować plik .sma

W załączniku skompilowałem już tą klasę.

I co dodawać w innych plikach

W jakich plikach ? nie rozumiem
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych