Witam!
Przede wszystkim chciałbym zaznaczyć, że jeśli chodzi o napisanie samemu jakiegoś - nawet najprostszego - pluginu w moim wypadku graniczy z cudem, z drugiej strony, brak wolnego czasu nie pozwala mi na ogarnięcie wielu rzeczy. Wyszukiwarka niestety nie znalazła niczego, czego poszukuję, lecz żeby niepotrzebnie się rozpisywać:
Zwracam się do Was z pytaniem - i prośbą zarazem - czy istnieje takowy plugin, który umożliwi podmianę dźwięku, przy wyrzucaniu każdego granatu z osobna [HE, FB, SG] z "Fire in the hole" na inny, w postaci pliku mp3? Prosiłbym o poświęcenie Waszego drogocennego czasu na udzielenie mi odpowiedzi, jeśli to możliwe
Pozdrawiam!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG
Temat rozp. Serek, 31.01.2011 12:32
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.01.2011 12:32
#2
Napisano 01.02.2011 09:37
Da się. Ale chyba nikt takiego czegoś jeszcze nie zrobił.
#3
Napisano 01.02.2011 11:19
Widziałem na jakimś serwerze. Zapewne robiony na zlecenie
#4
Napisano 01.02.2011 13:44
jest cos podobnego co zmienia glos przy wszystkich granatach na polskie i te radio moze uda ci sie przerobic.
Custom_radio PL - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Custom_radio PL - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#5
Napisano 01.02.2011 16:44
Proszę bardzo.
Jutro bd miał specjalne dźwięki.
Jutro bd miał specjalne dźwięki.
#include <amxmodx>
#include <csx>
new const granaty[][] =
{
{ CSW_HEGRENADE, "radio/nowy_he.wav" },
{ CSW_FLASHBANG, "radio/nowy_fb.wav" },
{ CSW_SMOKEGRENADE, "radio/nowy_sg.wav" }
}
public plugin_init() {
register_plugin("Granaty New Sound", "0.1", "byQQ");
register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++)
precache_sound(granaty[i][1]);
}
public msg_audio()
{
if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE
new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19);
if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public grenade_throw(id, ent, wid)
{
for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++)
{
if(wid == granaty[i][0])
emit_sound(id, CHAN_VOICE, granaty[i][1], 0.9, ATTN_STATIC, 0, PITCH_NORM);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Dziękuje, dobranoc.
#6
Napisano 01.02.2011 17:02
http://amxx.pl/topic/1310-ghw-weapon-replacement-13/
#7
Napisano 01.02.2011 17:05
To wyżej nie podmienia nazwy Fire in the hole chyba..
#8
Napisano 01.02.2011 17:57
Witam!
Dziękuję za poświęcony czas na napisanie pluginu Sądzę, że po dopasowaniu odpowiednich dźwięków każdemu powinien się spodobać (dla leniwych zamieszczam szybciej dźwięki, które miałem już przygotowane). Plusikowe już leci ;]
Pozdrawiam!
@szwingel: Niestety, guzik by pomogła taka metoda podmieniania dźwięków, tyczy się ona tylko jednego
Dziękuję za poświęcony czas na napisanie pluginu Sądzę, że po dopasowaniu odpowiednich dźwięków każdemu powinien się spodobać (dla leniwych zamieszczam szybciej dźwięki, które miałem już przygotowane). Plusikowe już leci ;]
Pozdrawiam!
@szwingel: Niestety, guzik by pomogła taka metoda podmieniania dźwięków, tyczy się ona tylko jednego
Załączone pliki
Użytkownik Serek edytował ten post 01.02.2011 18:02
#9
Napisano 02.02.2011 10:42
byqq dasz rade zrobic ten plugin by odtwarzal dzwieki mp3 a nie wav?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych