Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

3 Pytania

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aqvis

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 28.01.2011 21:28

Mam 2 pytanka.
1. Jak zmienić rzadkość wypadania itemu?
2. Czy można zrobić, aby po wyrzuceniu itemu np. "Marzenie TT" wyrzucało też broń AK47? Jeśli tak to jak?

Sory za błąd w temacie :/

Użytkownik Aqvis edytował ten post 28.01.2011 21:30

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#2 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.01.2011 22:23

tego chyba się nieda zrobić zeby wyrzycało;/ dopiero jak się zginie chyba ze gdzies w death,
ktos kto sie zna niech sie wypowie.
  • +
  • -
  • 0

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 28.01.2011 22:34

1.
Tu się zmienia:
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
			DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
2.
W public UsunPrzedmiot(id) znajdź:
ZmienUbranie(id, 1);
Dodaj pod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == X)
	{
		Wyrzuc_AK(id)
	}

X-numer tego Marzenie TT czy jak to tam jest :)

Na koniec:
public Wyrzuc_AK(id)
{
                new ammo, clip;
                new iWeaponID = get_user_weapon( id, ammo, clip );

                if ( iWeaponID == CSW_AK47 )
                {
                        client_cmd( id, "drop" );  
                }
}

  • +
  • -
  • 1

#4 Aqvis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 31.01.2011 09:38

1.
Tu się zmienia:
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
			DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));


Co dokładniej trzeba zmienić ?
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 31.01.2011 16:46

Musiał byś trochę pomajsterkować a konkretnie z tym:
random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)
losuję 1/ilość wszystkich itemków -1...moim zdaniem chyba bd. trzeba dać kolejne losowanie czyli losuje czy w ogóle ma dać item np. 1/2 jeżeli 1 to kontynuacja czyli losowanie z itemków...

Drugi sposób to chyba zmienić to:
sizeof nazwy_przedmiotow-1
Na np. :
2
Czyli bd.:
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
			DajPrzedmiot(attacker, random_num(1,2));
Szansa na item to pół na pół ( 50% ) nie jestem pewny jak to tu działa lecz możesz spróbować.
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych