Szukam tego pluginu
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Bomba CZas
Temat rozp. Baniak, 25.01.2011 16:04
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.01.2011 16:04
#2
Napisano 25.01.2011 16:05
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" #define VERSION "0.2" #define AUTHOR "SAMURAI" new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } }
Użytkownik dMNq. edytował ten post 25.01.2011 16:06
#3
Napisano 25.01.2011 16:43
co to jest ?
#4
Napisano 25.01.2011 16:53
kod źródłowy pluginu ?!
#5
Napisano 25.01.2011 17:14
i co mam z tym zrobić ?
#6
Napisano 25.01.2011 17:17
skompilować i wgrać na serwer
#7
Napisano 25.01.2011 17:29
podziękować działa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych